پنج شنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

یک روایت واقعی از یک روز عادی در یک نمایندگی سایپا!

حمید رضا نصیری نژادپایگاه خبری خرد و کلان

چند روز پیش با خودروی تیبا که تنها ۱۳ هزار کیلومتر کار کرده و هنوز در گارانتی شرکت است و قبلا درباره اش مفصل توضیح داده ام، در اتوبان در حال رانندگی بودم که ناگهان خودرو خاموش شد. بالاخره با کمک مردم و پس از شنیدن چند فحش آبدار، ماشین روشن شد و من به منزل رسیدم.

این اتفاق روز بعد به شکل دیگری تکرار شد. این طور که وقتی پدال ترمز را فشار می دادم، ماشین گاز می خورد! در نهایت بار دیگر ماشین در وسط خیابان خاموش شد.

برای حل مشکل، طبق روال یک سال گذشته، از طریق سایت اینترنتی برای مراجعه به یکی از تعمیرگاه ها وقت گرفتم و این بار نمایندگی «سید محمد خدامی» را انتخاب کردم.

۲۰۱۶۱۲۱۱_۱۹۴۸۰۸

پس از مراجعه به تعمیرگاه و طرح موضوع با مسئول آن، حتی اجازه ورود خودرو به داخل تعمیرگاه را نیافتم. دلایلی که برای این کار مطرح شد، اینها بود:

۱- مهندس ما امروز سر کار نیست!

۲- مهندس ما در حال گذراندن دوره در شرکت است!

۳- تعمیرکار ما هنوز نیامده است.

۴- تا وقتی چراغ چک روشن نشود، ما نمی توانیم کاری بکنیم.

۵- باید به تعمیرگاه مرکزی مراجعه کنید.

در حین ارائه استدلالهای فلسفی آقای مسئول تعمیرگاه، تعمیرکار سر رسید و از او خواسته شد خودروی من که بیرون از تعمیرگاه پارک بود را بررسی کند. ایشان هم پس از این که نگاهی سطحی به خودرو انداخت، اعلام کرد که نمی داند ایراد چیست.

نتیجه این شد که خودروی تیبای تولید ملی «شرکت سایپا، مطمئن» بدون این که حتی توسط تعمیرگاه پذیرفته شود، به همان شکل خراب دوباره روی دست ماند.

جالب این که قبل از من، خانم دیگری برای حل مشکل پرایدش آمده بود و دقیقا با او هم همین برخورد شد. ظاهرا در این نمایندگی، روال همین است.

کد خبر: 5168

این را نیز بررسی کنید

سالِ افشا

حمید رضا نصیری نژاد – پایگاه خبری خرد و کلان سال ۱۴۰۲ گرچه مانند همه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *