برای خریدن یک بیمه نامه چه شاخصی بیشتر مد نظر شماست؟ پاسخگویی کارکنان، سادگی و سرعت در پرداخت خسارت، مبلغ خسارتی که به شما پرداخت می شود، ارائه اطلاعات درباره بیمه نامه ای که می خرید و یا …؟
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، شاید شما با دیدن یک تبلیغات تلویزیونی پر زرق و برق که خرید یک تلویزیون را پیشنهاد می دهد، به خریدن آن ترغیب شوید، اما ممکن است هنگام خرید آن، یک مشتری دیگر را ببینید که از سیستم خدمات پس از فروش آن برند ناراضی باشد.
شاید برخورد مناسب کارکنان یک فروشگاه شما را به خرید کالایی که کیفیت متوسطی دارد ترغیب کند، اما در ادامه محیط نامرتب آن فروشگاه کمی شما را دلزده کند.
اینها واقعیاتی است که هنگام فروش می تواند مشتری را تحت تاثیر قرار دهد. نتیجه پژوهشی با عنوان «بررسی و سنجش رضایتمندی مشتریان شرکت های فعال در صنعت بیمه کشور» به خوبی نشان می دهد که کدام شرکت های بیمه در کدام شاخص ها بهترند.
جدولی که در پایان گزارش مشاهده می کنید، شاخص های مختلف را در میان ۱۹ شرکت بیمه دسته بندی کرده و بر اساس یک پژوهش میدانی مستدل، به آنها نمره داده است.
با دیدن این جدول به طور مثال مشخص می شود اگر شما به سادگی و سرعت در پرداخت خسارت اهمیت می دهید، می توانید از شرکت بیمه آسیا بیمه نامه بخرید. همچنین پاسخگویی به مشتریان و محیط فیزیکی مرتب و قابل قبول در اختیار شرکت بیمه رازی است.
این جدول را همچنین می توانید از اینجا دانلود کنید.
کد خبر: 4495