پنج شنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بی اطلاعی از بیمه تا این حد؟!

چند روز پیش با بدترین روش ارائه خدمات بیمه ای در یک شرکت خودروساز آشنا شدم.

خبرنگار پایگاه خبری بانک و بیمه نوشته است: به تازگی برای خرید یک خودروی صفرکیلومتر به نمایندگی یکی از خودروسازان داخلی مراجعه کردم.

در جریان خرید از فروشنده خواستم که اطلاعات بیمه ای خودرو را در اختیار من بگذارد. ابتدا که اطلاعاتی نداشت، اما پس از مدتی پرس و جو متوجه شد که «احتمالا بیمه نامه شخص ثالث این خودرو مربوط به شرکت بیمه ایران است.»

پس از این که پرسیدم خودروهای صفر کیلومتر بیمه نامه بدنه هم دارند یا خیر، فروشنده گفت: خیر! ولی می توانیم در ازای دریافت وجه، بیمه نامه بدنه هم صادر کنیم.

پرسیدم: بیمه نامه را شما صادر می کنید؟

گفت: بله

گفتم: بیمه نامه کدام شرکت است؟

گفت: بیمه سایپا!

گفتم: بیمه سایپا؟ تا جایی که من می دانم چنین شرکتی وجود ندارد؟!

گفت: چرا! ما برای همه خودروهای صفرکیلومتر بیمه نامه سایپا صادر می کنیم.

این مواجهه نشان داد که نه تنها خودروسازان، خریداران را به داشتن بیمه نامه یک یا چند شرکت محدود می کنند، بلکه فروشنددگان آنها از جزئیات بیمه نامه هایی که به مشترین ارائه می دهند نیز حداقل آگاهی را ندارند.

کد خبر: 2175

این را نیز بررسی کنید

همکاری بیمه گران با موسسات اعتبار سنجی

حمید رضا نصیری نژاد – پایگاه خبری خرد و کلان «شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *