شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 ضرورت تغییر نگاه و تفکر برای تحقق بانک داری دیجیتال

مراسم تودیع مدیر شعب استان گلستان بانک ایران زمین، با حضور مدیر امور شعب استانها، مدیر شعب استان های مازندران و سمنان، رؤسای شعب و واحدهای ستادی استان گلستان در سالن کنفرانس این مدیریت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، در این گردهمایی محمد حسینی کناروئی مدیر شعب استانها ضمن بررسی عملکرد شعب در دوماهه نخست سالجاری به افق ۱۴۰۰ بانک و انتخاب شعار بانک دیجیتال اشاره و گفت: برای تحقق شعار بانک، تغییر نگاه و تفکر نیروی انسانی یک ضرورت است و قطعاً با نگاه سنتی رسیدن به اهداف نهایی امکانپذیر نیست.
حسینی کناروئی افزود: امروزه پیشرفت در تکنولوژی باعث شده تمامی کسب و کارها استراتژی خود را تغییر دهند و مجموعه‌ای موفق است که استراتژی و شعار خود را عملیاتی و اجرایی کند.
وی به نقش همکاری و همیاری پرسنل برای رسیدن به افق بانک اشاره و اظهار داشت: حرکت عظیمی در پیش رو داریم که قطعاً با تجربه نیروهای بازنشسته و توان و همت جوانان پویا اتفاقات خوب رقم خواهد خورد.
در ادامه این جلسه نیز از زحمات ۶ ساله محمدتقی بهشتی مدیر شعب استان گلستان با اهدای لوح تقدیر شد.
در پایان سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استانهای مازندران، گلستان و سمنان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران به ضرورت تشکیل تیم های بازاریابی در شعب و مراجعه به محل فعالیت مشتریان و در نهایت تلاش برای افزایش سپرده و جذب منابع تاکیدکرد.
کناروئی در حاشیه این مراسم به همراه سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استانهای مازندران، گلستان و سمنان از شعب ولیعصر و گرگان بازدید کردند.

کد خبر: 8333

این را نیز بررسی کنید

 دستورالعمل نحوه واگذاری سرمایه گذاری غیربانکی موسسات اعتباری

بانک مرکزی دستورالعمل «نحوه واگذاری سرمایه گذاری غیربانکی موسسات اعتباری» را به شبکه بانکی ابلاغ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *