نمایندگان شرکت های بیمه به تازگی از فضای متروی تهران برای تبلیغ و فروش محصولاتشان استفاده می کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، با تغییر استراتژی شرکت های بیمه از «خرید بیمه توسط بیمه گزاران» به «فروش بیمه به بیمه گزاران»، این روزها ایستگاه های متروی پایتخت شاهد برپایی غرفه هایی است که در آنها بیمه نامه فروخته می شود.
گرچه طراحی این غرفه ها بسیار ابتدایی است و برخی نمایندگان حاضر در آنها اطلاعات درست و کاملی هم از محصولات ندارند، اما نفس حضور آنها در این مکان های پرتردد می تواند کمک خوبی به توسعه فرهنگ بیمه باشد.
آنچه در این غرفه ها فروخته می شود عمدتا بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری است. با این حال آن طور که انتظار می رود، غرفه ها مورد استقبال مردم قرار نگرفته است. شاید علت این موضوع، آشنا نبودن مردم با موضوع، قرار نگرفتن غرفه ها در محل مناسب و یا عدم آرایش مناسب غرفه باشد.
غرفه بیمه ایران در ایستگاه شادمان
غرفه بیمه پاسارگاد در ایستگاه امام خمینی
کد خبر: 7683
دلیلش دروغهایی هست که این غرفه ها به مردم میدن و وقتی به دفتر مرکزی بیمه میرن متوجه میشن که سرش داره کلاه میره و ازشون داره دزدی میشه