سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

آغاز مرحله سوم طرح بخشودگی ۱۰۰درصدی جرائم بیمه‌نامه موتورسیکلت‌ها

مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی از آغاز مرحله سوم بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بیمه نامه موتورسیکلت ها از امروز (دوشنبه) اول آبان ماه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، علی جباری افزود: مرحله سوم طرح بخشودگی ۱۰۰ درصدی جریمه نداشتن بیمه نامه شخص ثالث برای موتورسیکلت ها از اول آبان ماه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ۱۱ میلیون موتورسیکلت در سطح کشور در حال تردد هستند، گفت: متاسفانه ۹۵ درصد موتورسیکلت ها فاقد بیمه نامه شخص ثالث هستند و این افراد می توانند از فرصت در نظر گرفته شده برای بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم نداشتن بیمه استفاده کنند.

رییس صندوق تامین خسارت های بدنی توضیح داد که از ابتدای سال گذشته و با هماهنگی با پلیس، هیچ موتورسیکلتی بدون بیمه نامه پلاک نشده است.

این مقام مسئول با یادآوری اجرای دو مرحله از طرح بخشودگی جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت ها، گفت: قبل از اجرای این طرح تنها ۳۰۰ هزار موتورسیکلت دارای بیمه نامه بودند که با اجرای این طرح به یک میلیون موتورسیکلت افزایش پیدا کرد ولی با این حال همچنان ۱۰ میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه نامه هستند.

مرحله اول طرح بخشودگی ۱۰۰ درصد جرائم بیمه نامه موتورسیلکت ها از ابتدای اسفند سال گذشته تا پایان سال ۱۳۹۵ و مرحله دوم نیز از ابتدای تیرماه تا ۳۱ شهریورماه سال جاری اجرا شد.

کد خبر: 7144

این را نیز بررسی کنید

البرز

یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز

همزمان با پخش برنامه شب خوش از شبکه ۳ سیما در ایام تعطیلات نوروزی، برنامه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *