سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پانزده شعبه دیگر صندوق تامین خسارتهای بدنی در راه است

مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور خبر داد: مجوز تاسیس ۱۵ شعبه دیگر صندوق به منظور سهولت دسترسی مردم به خدمات این نهاد عمومی اخذ شده است و بدنبال برگزاری آزمون و جذب نیروهای آن‌ها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، در نشست مدیران ارشد این نهاد عمومی دکتر علی جباری ضمن قدردانی از تلاش های پرسنل و مدیران صندوق در سه ماهه اول سال ۹۶ ، از سال ۹۵ بعنوان سال سخت صندوق تامین خسارت بدنی یاد کرده و اظهار داشت : سال ۱۳۹۵ سال بسیار سختی برای بنده و برای شما همکارانم در صندوق بوده است، چرا که چالش‌ها و مشکلات متعددی از درون و برون سازمان ایجاد می گردید ولی با هوشیاری و زحمات شما همه آن‌ها مرتفع و بلکه تبدیل به یک ظرفیت و نقطه قوت می شد. ابلاغ قانون جدید بیمه شخص ثالث، جابه جایی در مدیریت‌ها، موضوع شرکت بیمه توسعه، موضوعاتی بودند که صندوق با درایت و تدبیر از آن‌ها عبور کرد و امروز صندوق کاملاً در راستای اهداف بنیادین و استراتژی‌های هشتگانه خود حرکت می‌کند و بخش زیادی از اهداف و برنامه‌های خود را محقق ساخته است.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور ادامه داد: جا دارد از خدمت صادقانه و تلاش وافر همکاران در شعب ده گانه ی صندوق در جهت صیانت از منابع این نهاد عمومی قدردانی نمایم، گرچه انتظار دارم شعب تا پایان سال ظرفیت پذیرش سایر وظایف صندوق را در خود ایجاد کنند تا تفویض مسئولیت و اختیار در حد زمان وصول، تضامین، رسیدگی و تعیین خسارت حداقل تا ۳۰ میلیون تومان را داشته باشند.

دکتر علی جباری در ادامه با اشاره به راه اندازی ۱۵ شعبه جدید صندوق گفت: مجوز تاسیس ۱۵ شعبه دیگر صندوق به منظور سهولت دسترسی مردم به خدمات این نهاد عمومی اخذ شده است و بدنبال برگزاری آزمون و جذب نیروهای آن‌ها هستیم.

وی ادامه داد: سال ۱۳۹۵ و در ادامه ۹۶ یکی از اقدامات اساسی، ایفای نقش اساسی صندوق در حل بحران بیمه توسعه به کل صنعت بیمه بوده است. در این راستا صندوق با خرید ساختمان‌های بیمه توسعه در استان‌ها و خرید ساختمان مرکزی بیمه ایران در تهران. علاوه بر اینکه نقش خود را بعنوان مکمل صنعت بیمه ایفا کرد بلکه با تدابیر صورت گرفته ساختمان‌ها و املاک بسیار خوبی به عنوان دارایی صندوق اضافه شد که در طول تاسیس صندوق بی‌نظیر است.ضمناً با اتخاذ تدابیر از سوی بیمه مرکزی، صندوق و بیمه ایران یکی از بحران‌های صنعت بیمه به خوبی رفع این فعالیت صورت نمی‌گرفت مگر با همدلی و تدبیر سه گانه بیمه مرکزی جناب آقای دکتر همتی، صندوق و بیمه ایران. البته همکاری و همراهی مرجع قضایی و سهامدار بیمه توسعه نیز کمک نمود.

دکتر علی جباری در ادامه به سال ۹۳ اشاره نموده و اظهار داشت: از همان ابتدای سال ۱۳۹۳ که وارد مجموعه صندوق شدم، با اختصاص روزانه حداقل ۱۵ ساعت فرصت و زمان برای کار در جهت دو هدف بنیادین و ۸ استراتژی اساسی تلاش نمودم و همکاران خوبم در صندوق همگی در این مسیر بسیج شدند و ما در ابتدا چهار ویژگی برای همکاران خود ترسیم نمودیم: پاک دستی و امانت داری – صداقت – وفا داری – تلاش اثر بخش و کار آمد در جهت تحقق اهداف و برنامه ها‌ی صندوق و تاکنون سعی کرده‌ام این چهار شاخص و معیار بنده در انتخاب مدیران، روسای ادارات و همکاران رعایت شود.امروز به فضل خداوند دو هدف بنیادین شامل ارتقاء جایگاه صندوق و تبدیل شدن به مجموعه سازمانی نمونه کاملاً تحقق پیدا کرده است و اهالی صنعت بیمه نیز به آن اذعان دارند.

او ادامه داد: از همه شما تقاضا دارم با دقت کامل دو هدف بنیادین و ۸ استراتژی را در کنار اهداف سالیانه ملکه ذهنی خود نمایند و در تمام برنامه ریزی‌ها و فعالیت های خود بدان توجه داشته باشید.بنده در کنار چهار ویژگی برای همکارانم با سه شاخص تخصص – تعهد و انگیزه به صورت سه ضلع یک مثلث نیز توجه داشته‌ام و خواهم داشت و تا زمانی که صندوق حضور دارم مسیر پیشرفت سازمانی را برای همکاران با آن چهار ویژگی و سه شاخص اشاره شده، مهیا خواهم ساخت. برای سازماندهی صندوق و کادر سازی آن، از ابتدای حضورم ملاحظه داشته‌اید که آن‌ها را رعایت کرده‌ام و سعی کرده‌ام مدیران و روسای ادارات مهم را از نیروهای جوان صندوق انتخاب کنم. گرچه در این مسیر بسیار اذیت شده‌ام از داخل و برون سازمان و حتی بعضی برخی از افراد منتخب آن طور که می‌بایست در حرکت خود در مسیر ترسیم شده با کندی حرکت نموده‌اند ولی در مجموع راضی هستم و به کار خود ایمان دارم.

کد خبر: 6477

این را نیز بررسی کنید

بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت شد

اقدامات بیمه دی، نظر رئیس جمهور، وزراء و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *