پنج شنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مُهر تایید بر عملکرد فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان

فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان که سال گذشته گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ دریافت کرده بود، موفق شد این گواهینامه را برای یک سال دیگر تمدید اعتبار کند.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، منصور مؤمنی مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان با اعلام این خبر گفت: فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان از سال ۱۳۹۰ با استقرار سیستم‌ها و روش‌های مناسب در بانک پیاده‌سازی و عملیاتی شده است و از سال ۱۳۹۴ تحت نظارت مداوم و ارزیابی کارشناسان شرکت توف نورد ایران قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان تصریح کرد: پروژه استانداردسازی فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان، در راستای افزایش رضایت و وفاداری مشتریان بانک و کاهش زمان رسیدگی به شکایت‌های مشتریان با تمرکز بر افزایش کیفیت عملیاتی شده است که سال گذشته پس از تایید آن، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴صادر شد.

مومنی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری ممیزی مراقبتی توسط ممیز شرکت توف نورد ایران در هفته گذشته، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲ بانک سامان برای یک سال دیگر تمدید اعتبار شد.

مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان اظهارداشت: درحال حاضر اداره رسیدگی به صدای مشتریان از طریق کانال‌های مختلفی همچون وب‌سایت بانک، مرکز سامان ارتباط، ایمیل و فکس اقدام به ثبت و پیگیری شکایت‌های مشتریان می‌کند و فرایند رسیدگی به شکایت‌ها، تا دستیابی به نتیجه نهایی و پاسخ مناسب و کامل به مشتری تداوم خواهد داشت.

کد خبر: 6172

این را نیز بررسی کنید

 رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

مدیرعامل بانک سینا از رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته خبر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *