جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با حمایت بانک انصار دوازدهمین جشنواره بین المللی “تبیان” برگزار شد

دوازدهمین جشنواره بین المللی پروژه های دانش آموزی “تبیان” همچون سنوات گذشته با حمایت بانک انصار در روزهای ۱۴ و۱۵ اردیبهشت ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، این جشنواره در رشته های مختلف و در سه بخش «غرفه های نمایشگاهی»، «سمینارهای علمی» و «مسابقات دانش آموزی» با رویکرد گسترش فرهنگ پژوهشگری، ایجاد زمینه‌های ظهور خلاقیت و توانایی های بالقوه دانش آموزان، ارائه و عرضه دستاوردهای پژوهشی و فناوری آینده سازان ایران اسلامی، توسعه همکاری ها و مبادلات علمی و فنی مراکز پژوهشی و دستگاه های اجرایی، ایجاد انگیزه برای بالا بردن سطح علمی جهت تولید علم و جنبش نرم افزاری، افزایش حساسیت جامعه نسبت به پژوهش و متجلی کردن نتایج آن و نیز تبیین نقش و اهمیت بالای تفکر و پژوهش برگزار شد.

این گزارش می افزاید: در این دوره از جشنواره پس از داوری اولیه تعداد ۶۰۰۰دانش آموز به همراه دبیران راهنما در قالب ۱۵۰۰گروه از ۲۰استان کشور و در سه بخش به تفکیک ؛۳۳۰گروه در بخش غرفه های نمایشگاهی،۶۲۰گروه در بخش سمینارهای علمی و۵۵۰گروه در بخش مسابقات دانش‌آموزی در مرحله نهایی به این جشنواره راه یافتند.

بنابر گزارش مذکور در کنار غرفه های دانش آموزی در نمایشگاه جنبی این همایش، بانک انصار نیز با برپایی غرفه، ضمن ارائه طرح ها و خدمات خود، با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مانندکارگاه خوشنویسی وکاریکاتور توجه دانش آموزان، دبیران و خانواده ها را به خود جلب کرد.

گفتنی است در آیین اختتامیه نیز علاوه بر پخش نماهنگ های مذهبی و فرهنگی با آرم بانک،اجرای سرود های مذهبی و ملی توسط گروه “ذکر” نیز با پس زمینه لوگوی بانک انصار انجام شد که مورد استقبال و توجه میهمانان و دانش آموزان قرارگرفت. همچنین در پایان همایش با اهدای لوح تقدیر و تندیس از بانک انصار تقدیر شد.

کد خبر: 5945

این را نیز بررسی کنید

سککوک بر تامین مالی بخش خصوصی و تعاونی بیشتر تمرکز کند

علیرضا پاک‌فطرت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر تأمین مالی صحیح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *