شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برتری بانک آینده در دوازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌ عمومی

بانک آینده در دوازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی، موفق به کسب عنوان روابط‌عمومی برتر در بخش «تکریم ارباب‌رجوع» شد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، دوازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی با موضوع «روابط‌عمومی و تغییر برای پیشرفت»، طی روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان‌ماه سال‌جاری و در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این دوره از سمپوزیوم که با حضور جمع کثیری از صاحب‌نظران، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سازمان‌ها و استادان و متخصصان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی از داخل و خارج کشور برگزار شد، تندیس ویژه جشنواره از سوی هیأت داوران در بخش «تکریم ارباب‌رجوع» به روابط‌عمومی بانک آینده اعطا گردید.

گفتنی است؛ این تندیس، در راستای ارج نهادن به شأن و جایگاه هم‌وطنان و ارباب‌رجوع گرامی و ارزش‌آفرینی هرچه بیش‌تر برای مشتریان و ایجاد بسترهای ارتباط دو سویه به روابط‌عمومی بانک آینده تعلق گرفت.

کد خبر: 4964

این را نیز بررسی کنید

 دستورالعمل نحوه واگذاری سرمایه گذاری غیربانکی موسسات اعتباری

بانک مرکزی دستورالعمل «نحوه واگذاری سرمایه گذاری غیربانکی موسسات اعتباری» را به شبکه بانکی ابلاغ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *