جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نقش موثر بانک شهر در ایجاد زیرساخت‌های شهری

دبیر همایش بین‌المللی اقتصاد شهری با اشاره به حمایت بانک شهر از ایجاد زیرساخت‌های شهری گفت: حمایت‌های این بانک بسیاری از اقدامات عمرانی به جامانده از گذشته را به سرانجام رساند.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، مهدی صادقی‌شاهدانی، دبیر همایش بین‌المللی اقتصاد شهری با اشاره به برگزاری این همایش برای نخستین بار و با حضور صاحبنظران داخلی و خارجی گفت: این همایش در محورهای مختلف و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود و متخصصان در حوزه شهر هوشمند، محیط زیست و نقش درآمدهای پایدار در مدیریت شهری، تبادل نظر خواهند کرد.
وی با تاکید بر اهمیت برگزاری این همایش، افزود: نتایج و دستاوردهای همایش بین‌المللی اقتصاد شهری، تاثیر بسزایی در حوزه اقتصاد شهری خواهد داشت و راهکارهای مهمی در زمینه ایجاد درآمد پایدار، نهادینه کردن شهر هوشمند و توجه به حوزه محیط زیست را در آینده رقم می‌زند.
صادقی‌شاهدانی اظهار کرد: با توجه به اهمیت ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها، امیدواریم که برگزاری این همایش، قدم مثبتی در این زمینه باشد تا مدیریت شهری در ارائه خدمات بهتر به شهروندان، موفق‌تر عمل کند.
دبیر همایش بین‌المللی اقتصاد شهری، در ادامه با اشاره به چالش‌های موجود در حوزه محیط زیست شهری گفت: گازهای گلخانه‌ای از مهم‌ترین مشکلات موجود در این حوزه است که باید مورد توجه قرار گیرد تا آلاینده‌های زیست‌محیطی کمتر شده و بستر‌ داشتن شهری پاک و بدون آلودگی فراهم شود.
مهدی صادقی‌شاهدانی، خاطرنشان کرد: برگزاری دبیرخانه دائمی اقتصاد شهری از دستاوردهای این همایش خواهد بود تا با ظرفیت بیشتری بتوان از فضای ایجاد شده، برای بهبود شرایط استفاده کرد.
وی با اشاره به حمایت بانک شهر از این همایش، تصریح کرد: این بانک تا کنون در زمینه ایجاد زیرساخت‌های خدمات شهری مانند مترو و همچنین اقدامات فرهنگی از جمله سرمایه‌گذاری و حضور در نمایشگاه کتاب، نقش موثری داشته است و حمایت‌های مالی بانک شهر، تاثیر بسزایی در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان داشته است.
به گفته دبیر همایش بین‌المللی اقتصاد شهری، حمایت‌های بانک شهر بسیاری از اقدامات عمرانی به جامانده گذشته را به سرانجام رساند و امیدواریم در آینده با چنین حضوری از سوی بانک شهر، شاهد عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهرها باشیم.
بر این اساس، نخستین همایش بین‌المللی اقتصاد شهری، روز پنج‌شنبه ۳۰اردیبهشت ماه در ساختمان مرکزی بانک شهر برگزار خواهد شد.

کد خبر: 3597

این را نیز بررسی کنید

سککوک بر تامین مالی بخش خصوصی و تعاونی بیشتر تمرکز کند

علیرضا پاک‌فطرت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر تأمین مالی صحیح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *