جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بانک شهر موفق به دریافت گواهینامه استاندارد آموزشی شد

معاون اداری و توسعه منابع انسانی بانک شهر با اشاره به پیاده‌سازی استانداردهای سیستم مدیریت آموزش در این بانک، از دریافت گواهی معتبر ISO10015:2008 شرکت AENOR از کشور اسپانیا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، حسین مظلوم با بیان این‌ که امروزه سازمان‌های پیشرو، آموزش و ارتقاء منابع انسانی را به عنوان یک امر راهبردی قلمداد می‌کنند، افزود: گواهینامه بین‌المللی ISO10015:2008تضمین‌گر فرایند آموزش کارکنان است و با اقداماتی که در بانک شهر در حال انجام است توسعه کمی و کیفی آموزش با جدیت دنبال می‌شود.

معاون اداری و توسعه منابع انسانی، خاطرنشان کرد: تمرکز این استاندارد بر تاثیرگذاری و کارایی سیستم‌های آموزشی است و فرایند ارتقاء مهارت، دانش و رفتار کارکنان را به طور دائم رصد و پایش می‌کند.

وی با اشاره به این ‌که آموزش در بانک شهر هم اکنون از سطح مبتدی به سطح پیشرفته ارتقاء یافته است، افزود: اهداف توسعه‌ای سازمان‌ها دیگر با روش‌های قدیمی آموزشی تحقق پیدا نخواهد کرد، بلکه لازم است بر اساس رویکردهای نوین علمی، مکانیسم‌های آموزشی بهبود یابد و این گواهینامه بین‌المللی راهکارهایی را ارائه می‌کند که سازمان‌ها بتوانند با بهره‌گیری از آن‌ سطح کیفی آموزش و منابع انسانی خود را ارتقاء دهند.

مظلوم با اشاره به اقدامات آموزشی انجام شده در بانک شهر اظهار کرد: این بانک در تلاش است تا آموزش را مبتنی بر روش‌های روز و در قالب‌هایی جذاب برای کارکنان ارائه دهد و با آغاز رویکردهای جدید آموزشی در این بانک، بیش از ۱۳۶هزار نفر/ ساعت آموزش طی سال۹۴ برگزار شده است.

بر این اساس، تدوین مدل شایستگی بانک، برگزاری آزمون استعدادیابی، استقرار سامانه شناسنامه شناختی و برگزاری آزمون‌های رفتارسنجی شغلی شامل MBTI، اجرای طرح پایلوت ارزشیابی کارکنان به روش ۳۶۰درجه، بسترسازی برای اجرای کانون ارزیابی و توسعه مدیران و تدوین نظام مدیریت استعدادها از اهم اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزش بانک شهر است.

کد خبر: 2293

این را نیز بررسی کنید

سککوک بر تامین مالی بخش خصوصی و تعاونی بیشتر تمرکز کند

علیرضا پاک‌فطرت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر تأمین مالی صحیح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *