جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از سامانه پردازش ابری بانک پارسیان

بانک پارسیان به عنوان بانکی پیشرو در صنعت فناوری اطلاعات٬ نخستین سامانه پردازش ابری را در پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت به نام سامانه پردازش ابری پارسیان (ipbcloud) رونمایی و جهت بهره برداری در اختیار مشتریان قرارمی دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه٬ در دنیای امروز سرعت و دقت معیار انتخاب مشتریان است و بانک ها برای کسب سهم بیشتر از بازار و خدمت رسانی به مشتریان با تغییر وبازنگری بر روش هاو مدل های مورد استفاده خود به ابداع روش های جدید اقدام می کنند. در این میان، مواردی چون عدم وجود انعطاف پذیری و چابکی در سیستم های موجود به دلیل حجم بالای اطلاعات، محرمانگی داده ها، نیازهای بالای محاسباتی و پردازشی و همچنین هزینه بالای تغییر و توسعه ساختار فناوری اطلاعات از جمله مشکلات پیش روی صنعت بانکداری است.

بانک پارسیان با توجه و تمرکز به این موضوع٬ فناوری پردازش ابری پارسیان را که با دارا بودن ویژگی هایی چون « انعطاف پذیری »، «مقیاس پذیری و قابلیت دسترسی بالا » و «مقرون به صرفه بودن » توجه بسیاری از فعالان حوزه فناوری ااطلاعات را به استفاده از آن در صنعت بانکداری به خود معطوف کرده را ارائه کرده است.

در این راستا این بانک در نظر دارد٬ اولین سامانه پردازش ابری کشور با نام سامانه پردازش ابری بانک پارسیان (ipbcloud) که تکمیل وراه اندازی شده است را در پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت رونمایی و جهت بهره برداری در اختیار مشتریان قرار دهد.

بازدیدگنندگان محترم پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظا‌های پرداخت و شبکه بانکی کشور می توانند با مراجعه به غرفه بانک پارسیان واقع درمرکزهمایش های برج میلاد در روزهای ۲۱ و۲۲ دی ماه نسبت به فعال سازی کاربری این سامانه اقدام و پس از آن از طریق آدرس https://pib724.com/ipbcloud نسبت به بهره برداری از خدمات این سامانه اقدام کنند.

کد خبر: 2291

این را نیز بررسی کنید

سککوک بر تامین مالی بخش خصوصی و تعاونی بیشتر تمرکز کند

علیرضا پاک‌فطرت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر تأمین مالی صحیح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *