جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بانک پارسیان آماده تامین نیازهای مالی صنایع خوزستان است

دکتر کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان در دیدار از استان خوزستان، بر لزوم حمایت بانک ها از طرح های تولیدی و کمک به رونق و رشد اقتصادی کشور تاکید کرد و از آمادگی بانک پارسیان برای همکاری بیشتر با صنایع کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، دکتر پرویزیان به اتفاق سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان خوزستان از سایت طرح توسعه میدان نفتی یاران شمالی (دکل های حفاری، واحد کلاستر، خطوط انتقال نفت و گاز، خطوط انتقال برق و … ) واقع در نقطه صفر مرزی ایران و عراق دراستان خوزستان که از محل منابع صندوق توسعه ملی و با مشارکت و عاملیت بانک پارسیان در حال ساخت است بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفت .

مدیر عامل بانک پارسیان در ادامه سفر به استان خوزستان که با هدف تعامل هر چه بیشتر با شرکت های بزرگ این استان انجام گرفت، مشکلات مالی و چالش های پیش روی سرمایه گذاران و صنعتگران خوزستان را با مدیران شرکت های آب و فاضلاب ، فولاد اوکسین و آب و برق استان مورد بررسی قرار داد و با بیان اینکه ظرفیت های فراوان در زمینه های کسب و کار در این استان وجود دارد ، آمادگی بانک پارسیان را جهت هرگونه همکاری در راستای رفع نیازهای مالی این شرکت ها اعلام کرد .

دکتر پرویزیان همچنین در این سفر طی بازدید از شعب زیتون، اهواز و امانیه بانک پارسیان ضمن دیدار و گفت وگو با همکاران ، راهکارهای توسعه فعالیت های بانک را مورد بررسی قرار داد.

وی با حضور درجمع صمیمی همکاران با قدردانی از زحمات آنان ضمن استماع نظرات و مشکلات همکاران درباره مسایل شعب ، رهنمودهای لازم را در راستای بهبود شرایط و ارتقا بهره وری بانک ارایه داد.

گفتنی است: در این بازدید آقایان خسروانی معاون اعتباری، صنعتی نژاد معاون اجرایی و خلیل پور مدیر امور شعب بانک پارسیان وی را همراهی می‌کردند.

کد خبر: 1856

این را نیز بررسی کنید

سککوک بر تامین مالی بخش خصوصی و تعاونی بیشتر تمرکز کند

علیرضا پاک‌فطرت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر تأمین مالی صحیح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *