جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کاهش ۵۲ درصدی شکایات از «بیمه حافظ» در سال ۱۴۰۰

علیرغم رشد بیش از ۶۲ درصدی پرتفو، شرکت بیمه حافظ در راستای اهداف مشتری مداری خود تلاش کرده است تا میزان شکایت های خود را به حداقل ممکن برساند. از این رو، در سال ۱۴۰۰ کاهش ۵۲ درصدی شکایت ها را نسبت به سال ۱۳۹۹ تجربه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، از آنجا که بخش عمده شکایت ها مربوط به تاخیر یا اعتراض در میزان پرداخت خسارت ها است، شرکت بیمه حافظ با تسهیل و تسریع در پرداخت، عملاً خسارت معوق نداشته و با کاهش شکایت ها روبرو بوده است.

در این میان، یکی از مهمترین اهداف شرکت بیمه حافظ کاهش میزان شکایت ها از سوی مشتریان بوده است که از سال ۹۸ تاکنون روند نزولی آنها قابل تامل بوده است.

بر اساس آمارهای شرکت، در سال ۹۸ معادل ۴۷ شکایت از بیمه حافظ ثبت شده که این رقم در سال ۹۹ به ۲۱ شکایت تقلیل پیدا کرده است. لازم به ذکر است، شرکت بیمه حافظ در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ با افزایش پرتفوی ۱۰۳٫۵ درصدی روبرو بود؛ با این وجود ارقام نشان دهنده کاهش ۵۵ درصدی میزان شکایت های این شرکت است.

در ادامه این روند، میزان شکایت ها در سال ۱۴۰۰ به ۱۰ عدد رسید که نشان دهنده کاهش ۵۲ درصدی نسبت سال ۹۹ بوده است. این کاهش در حالی رخ داده است که میزان پرتفوی شرکت از سال ۹۹ تا ۱۴۰۰ با افزایش ۶۲ درصدی پرتفو روبرو است.

به رغم افزایش ۲۲۹ درصدی پرتفوی بیمه حافظ از سال ۹۸ تا ۱۴۰۰ این شرکت با کاهش ۷۸ درصدی شکایت ها روبرو بوده که مهندسی فنی فرآیندهای بیمه حافظ و فعالیت دقیق پرسنل را در زمینه خدمات بیمه گری متذکر می شود.

کد خبر: 17022

این را نیز بررسی کنید

 بیمه ملت، رو به سوی آینده‌ای روشن در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *