جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

«بیمه معلم» ادعای «بیمه مرکزی» را تکذیب کرد؛ لزوم ورود وزارت اقتصاد به ماجرا

شرکت بیمه معلم، ادعای بیمه مرکزی درباره عدم فعالیت شعب این شرکت در کشور عراق را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، بیستم شهریور ماه سال جاری، گزارشی با عنوان «۸۰ درصد شعب خارجی بیمه معلم تعطیل شده اند» منتشر و با استناد به اطلاعات سایت همین شرکت، مشخص شد که فعالیت شعب خارجی بیمه معلم به شدت کاهش یافته است.

روز گذشته، بیمه مرکزی در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره نحوه و میزان فعالیت شعب این شرکت در کشور عراق، اعلام کرد: «بیمه معلم دارای مجوز فعالیت در کشور عراق می باشد، ولیکن طی بازدید کارشناسان این سازمان از شعب بیمه معلم در کشور عراق مشخص گردید که این شعب فعال نیستند. در حال حاضر فقط بیمه سامان دارای شعب فعال در کشور عراق می باشد.»

اکنون اما شرکت بیمه معلم، ادعای بیمه مرکزی در این باره را رد و حتی مشخصات شعب خود در کشور عراق را اعلام کرده است. در پاسخ شرکت بیمه معلم آمده است: «بیمه معلم تنها شرکت خارجی دارای ثبت رسمی در کشور عراق بوده و هر ساله نسبت به تمدید مجوز فعالیت خود بر اساس قوانین موجود در کشور عراق اقدام می نماید.

نام شرکت بر اساس ثبت رسمی در بیمه مرکزی عراق شرکت «معلم للتامین» می باشد. در لیست های منتشر شده توسط بیمه مرکزی کشور عراق، نام این شرکت با آمار فعالیت موجود می باشد. شعب این شرکت در شهرهای بغداد و کربلا با آدرس ذیل مشغول به فعالیت می باشند:

شعبه بغداد بیمه معلم: بغداد ، خیابان سعدون ، جنب هتل بغداد ، ساختمان حاج حی ، طبقه سوم

شعبه کربلا بیمه معلم : کربلا ، خیابان اطبا ، روبروی کنسولگری ایران»

این ادعای شرکت بیمه معلم در حالی است که در سایت این شرکت، تنها مشخصات شعبه بغداد دیده می شود و از شعبه کربلا اطلاعی در دست نیست. از سوی دیگر، مشخص نیست با وجود اظهار نظر صریح نهاد ناظر صنعت بیمه درباره عدم فعالیت شعب عراقی این شرکت، چگونه شرکت بیمه معلم ادعای بیمه مرکزی را تکذیب کرده است.

در چنین شرایطی، تکلیف مخاطبان و فعالان اقتصادی چیست؟ آیا در صورت صحت اطلاعات منتشر شده از سوی بیمه مرکزی، ادعای شرکت بیمه معلم قابل پیگیری است؟ آیا در صورت عدم صحت اطلاعات منتشر شده از سوی بیمه مرکزی، می توان ادعای شرکت بیمه معلم را پیگیری کرد؟ آیا سازمان بازرسی و یا وزارت اقتصاد این دو ادعای متناقض را پیگیری می کنند؟

نشانی شعب خارجی در سایت شرکت بیمه معلم

پاسخ بیمه مرکزی به ادعای بیمه معلم

 

تکذیب ادعای بیمه مرکزی توسط بیمه معلم

 

۸۰ درصد شعب خارجی بیمه معلم تعطیل شده اند

 

بیمه مرکزی، خلاف گویی روابط عمومی بیمه معلم را پیگیری می کند؟!

کد خبر: 16858

این را نیز بررسی کنید

معرفی پروفسور ملک زاده به عنوان پدر علم نوین گردشگری جهان

به گفته پروفسور‌ کاخا شنگلیا رییس انجمن اتحادیه بین‌المللی روسای دانشگاه‌های جهان ( IAUP)، تئوریMFT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *