پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

برای پوشش ریسک های متنوع حوادث طبیعی سطح تعامل دستگاه های مرتبط افزایش یابد

ایران یکی از ده کشور حادثه خیز است و به همین خاطر باید در برابر ریسک های احتمالی از روش های نظام مند و یکپارچه بهره بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، مدیرعامل صندوق بیمه حوادث طبیعی با برشمردن فرایند تاسیس این صندوق به عزم جدی بیمه مرکزی برای برطرف کردن مشکلات قانونی تاسیس و آغاز فعالیت آن، اظهار داشت: شروع به کار صندوق بیمه حوادث طبیعی مستلزم تسریع شورای نگهبان در تایید نهایی مصوبه آن است.

رضا کاظمی تکلیمی افزود:ما جزو ده کشور حادثه خیز جهان هستیم و باید سرعت بخشی در دستور کار قرار گیرد تا دولت در برخورد با این ابرچالش ها با دغدغه های کمتری روبرو شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت های سی و پنج گانه بیمه برای دریافت حق بیمه و ارائه پوشش کافی، آمادگی دارند و بعد از مصوبه نهایی و مشخص شدن عدد حق بیمه و همچنین ایفای تعهدات دولت این صندوق کار خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

کاظمی تکلیمی در پایان ابراز امیدواری کرد صندوق بیمه حوادث طبیعی با همراهی تمامی نهادهای مرتبط و حمایت قانونی دولت علاوه بر کاهش نگرانی دولت ها از جبران خسارات ناشی از حوادث طبیعی به افزایش ضریب اطمینان و آرامش جامعه منتهی شود.

شایان ذکر است دکتر غلامرضا سلیمانی_ رئیس کل بیمه مرکزی_ نیز در گفتگوی شبکه یک سیما با تشریح ابعاد گوناگون ظرفیت های صندوق بیمه حوادث طبیعی از سرعت روند رفع مشکلات راه اندازی آن سخن گفته است.

کد خبر: 15648

این را نیز بررسی کنید

 بیمه ملت، رو به سوی آینده‌ای روشن در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *