سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید مدیر عامل بیمه رازی از شعب تهران و البرز

مدیرعامل بیمه رازی در ایام تعطیلات نوروزی از شعب کشیک استان البرز و مرکزی ، بیهقی، آپادانا ، ملاصدرا و کاشانی تهران به صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، دکتر علی جباری در بازدید از شعبه بیهقی این شرکت گفت : یقینا با برنامه ریزی درست و پشتکار و تلاش همه همکاران بویژه مدیران استان ها و روسای شعب و حمایت از شبکه نمایندگی و ایجاد زمینه بهتر برای ایفای نقش موثرتر نمایندگان شرکت ، سال ۱۴۰۰ ، سال اوج بیمه رازی با ۵ چرخش استراتژیک خواهد بود.

دکتر جباری در بازدید از شعبه ملاصدرای این شرکت نیز گفت ؛ از نگاه بنده جایگاه و نقش شعب و شبکه نمایندگی در تحول و پیشرفت بیمه رازی بسیار مهم و اساسی است لذا در تمام برنامه ریزی های معاونین و مدیران ستاد و صف ,توجه به این استراتژی لازم است.

وی تصریح کرد : هویت تخصصی بیمه رازی در شعب آن است و توجه بیش از پیش ستاد به شعب و نمایندگی ها در اولویت بنده می باشد.

وی با تاکید بر اینکه حمایت و پشتیبانی از شبکه نمایندگی، بازاریابی هوشمند، اطلاع رسانی مشتریان در خصوص خدمات شرکت و ارتباط مناسب با مشتریان نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف شرکت و بازاریابی دارد افزود : توجه جدی روسای شعب به بازار ، نیازهای مشتریان ، اصول مشتری مداری ، کسب سهم بازار مناسب و حمایت از شبکه نمایندگی خواسته اساسی من از روسای محترم شعب می باشد.

کد خبر: 14268

این را نیز بررسی کنید

بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت شد

اقدامات بیمه دی، نظر رئیس جمهور، وزراء و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *