پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

پرداخت سود سهامداران فرآورده‌های نسوز ایران در بانک صادرات

​پرداخت سود سهامداران شرکت فرآورده‌های نسوز ایران مربوط به سال مالی منتهی به پایان سال ٩٣ از طریق شعب بانک صادرات ایران آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه،‌ بر اساس قرارداد منعقده بین این بانک و شرکت فرآورده‌های نسوز ایران سود سهام سال منتهی به پایان ١٣٩٣ از طریق کلیه شعب بانک صادرات ایران از روز چهار شنبه یکم مهر ماه قابل پرداخت است.

در این رابطه سهامداران حقیقی شرکت یادشده می‌توانند با ارائه مدارک هویتی نظیر کارت ملی، شناسنامه، برگه سهام مربوطه به شعب این بانک مراجعه و سود سهام خود را دریافت نمایند و یا به سایر حسابهای خود انتقال دهند.

شایان ذکر است پرداخت سود طرح مذکور صرفاً توسط بانک صادرات ایران انجام پذیرفته و سهامداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکلات احتمالی با شماره تلفن: ۶۶٩٧١٠٣٠شرکت سرمایه گذاری خوارزمی تماس بگیرند.

گفتنی است بانک صادرات ایران با ٢۶٠٠ شعبه در سراسر کشور، ۴١٠ هزار و٢۶٣ دستگاه پایانه فروش متصل به حسابهای این بانک، ۴۴١ هزار مشتری اینترنتی و ارایه خدمات متنوع و به روز بانکی، به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش بسزایی در ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیکی و نهادینه شدن فرهنگ بانکداری نوین در جامعه دارد.

کد خبر: 1357

این را نیز بررسی کنید

سککوک بر تامین مالی بخش خصوصی و تعاونی بیشتر تمرکز کند

علیرضا پاک‌فطرت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر تأمین مالی صحیح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *