پنج شنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

نوراللهی خبر داد: اعزام کارکنان تجارت نو به خارج کشور برای گذراندن دوره های تخصصی

مدیر عامل شرکت بیمه تجارت‌نو افزایش دانش حرفه‌ای و تخصصی کارکنان را از برنامه‌های مهم پیش روی شرکت عنوان کرد و گفت: نقش نیروی انسانی در شرکت های بیمه حساس و حیاتی است و به همین دلیل اعزام همکاران واجد شرایط برای گذراندن دوره های تخصصی به خارج از کشور در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، نیما نوراللهی در همایش سراسری کارکنان بیمه تجارت‌نو که به صورت لایو اینستاگرام و به منظور مرور دستاوردهای حوزه‌های مالی و منابع انسانی و همچنین تشریح برنامه‌های آینده برگزارشد، با استناد به ارقام حاصل شده در حق بیمه تولیدی، سود سرمایه‌گذاری، سودخالص، قیمت سهم و غیره کارکرد مجموعه را مطلوب ارزیابی کرده و گفت: تحقق این ارقام که امروز تجارت‌نو را در برخی شاخص‌های مهم مالی صدر نشین دیگر شرکت‌های بیمه ای کرده، درحالی است که خسارت سنگین سیل و چند حادثه دیگر به طورکامل پرداخت شده است.

وی مقایسه عملکرد سال ۹۹ نسبت به سنوات گذشته را فراتر از رشد خوانده و اظهارداشت: به طور مثال رسیدن رقم سرمایه گذاری ۱۴۷ میلیارد تومان ۹۸ به عدد قابل توجه در نیمه نخست سالجاری، جهش معناداری است نه صرفا یک رشد معمول.

او تاکید داشت: در ادامه این مسیر پر افتخار، بیمه تجارت‌نو باید همیشه اول باشد و اول هم بماند که برای اول بودن لازم است احساس ارزشمندی درتک تک پرسنل نهادینه شود.

نوراللهی با بیان اینکه احساس ارزشمندی با انجام کارهای جدی و پربارتر از گذشته تقویت می‌شود، افزود: تا امروز هدف مجموعه کسب جایگاه‌ برتر بازدهی دارایی درصنعت بیمه بود. حال که این مهم حاصل شده از این پس حفظ و ارتقای رتبه مجموعه درمیان دیگر شرکت های بیمه ای، صرفا بر پایه برنامه ریزی دقیق و جامع خواهد بود.

 

کد خبر: 13394

این را نیز بررسی کنید

معرفی پروفسور ملک زاده به عنوان پدر علم نوین گردشگری جهان

به گفته پروفسور‌ کاخا شنگلیا رییس انجمن اتحادیه بین‌المللی روسای دانشگاه‌های جهان ( IAUP)، تئوریMFT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *