جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری کمپین «تأسیس شرکت سبدگردان آگاه»

به مناسبت دومین سالروز تأسیس شرکت سبدگردان آگاه، کمپین «تأسیس شرکت سبدگردان آگاه»با جوایز ارزنده برگزار می‎گردد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، به مناسبت دومین سالروز تأسیس شرکت سبدگردان آگاه و به پاس قدردانی از اعتماد و همراهی ارزشمند مشتریان گرانقدر و وفادار، کمپین «تأسیس شرکت سبدگردان آگاه»در قالب مسابقه‏ای تخصصی و مهیّج برگزار می‎گردد.

علاقمندان به شرکت در این کمپین، می‎توانند از طریق لینک ذیل (پس از وارد کردن کد ملی، ایمیل و شماره تماس و نیز مطالعه راهنما)، در مسابقه شرکت نمایند و با ارسال پاسخ صحیح به تمام سؤالات، یکی از ۲۰ برنده خوش‌شانس شمش طلا گردند.

https://bit.ly/3jE7s0U

شایان ذکر است که «گروه آگاه»به عنوان یک هلدینگ مالی با رتبه الف،در سال ۱۳۸۴ تأسیس شدو در طی این۱۵ سال، تمام تلاش خویش را معطوف به حفظ و رشد سرمایه ‏های با رعایت سه اصل کلیدی اعتماد، شفافیّت و تعهّد نموده است.

مدیریت دارایی آگاه با بکارگیری متخصّصان حاذق و مدیران مجرّب، توانسته است با کسب بازدهی بیش از ۴۰ هزار درصد در طول ۱۲ سال گذشته، عنوان «پُربازده‌ترین بستر سرمایه‌گذاری در کشور» را از آنِ خود نماید و با مدیریت و حفظ امنیت سرمایه آحاد مردم در قالب صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردانی اختصاصی، برای سرمایه‎گذاران خلق ثروت نماید.

تاسیس شرکت سبدگردان آگاه در تاریخ ۱۴ / ۶ / ۹۷ گام مهم دیگری در راستای اجرای هرچه تخصّصی‌تر شدن مدیریت دارایی سهام‎داران محترم بوده است. این شرکت با بهره‌مندی از توانمندی مدیران، مشاوران و تحلیلگران حرفه‌ای، خدمات متنوع مدیریت سرمایه را در اختیار سرمایه‌گذاران گرانقدر ‌گذارده است.

کد خبر: 13216

این را نیز بررسی کنید

سککوک بر تامین مالی بخش خصوصی و تعاونی بیشتر تمرکز کند

علیرضا پاک‌فطرت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر تأمین مالی صحیح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *