پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

کسب عنوان کسب و کار پیشرو در پیاده سازی استراتژی اقتصاد مقاومتی توسط بانک سینا

بانک سینا عنوان کسب و کار پیشرو در پیاده سازی استراتژی اقتصاد مقاومتی در سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، این کنفرانس بین المللی، با مشارکت شبکه تلویزیونی ایران کالا و کمیسیون انجمن های علمی کشور و حضور بیش از یک هزار نفر از دانشجویان، اساتید، مدیران حوزه برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک و با سخنرانی محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی فرد، عضو هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه، برات قبادیان، معاونت پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمد جلالی، دبیر کمیسیون انجمن های علمی کشور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

در این رویداد که با ارائه مقالات تخصصی، برگزاری سخنرانی های کلیدی و همچنین برگزاری پانل تخصصی استراتژی های توسعه صندوق های بازنشستگی کشور همراه بود، از بانک سینا به عنوان کسب و کار پیشرو در پیاده سازی استراتژی اقتصاد مقاومتی سال ۹۸ کشور، تجلیل شد.

سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک به همت انجمن مدیریت راهبردی ایران و با مشارکت شبکه تلویزیونی ایران کالا و کمیسیون انجمن های علمی کشور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد و کارگاه های تخصصی کنفرانس از ۲۹ آبان تا ۳ آذر ۹۸ به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار خواهد شد.

کد خبر: 11854

این را نیز بررسی کنید

سککوک بر تامین مالی بخش خصوصی و تعاونی بیشتر تمرکز کند

علیرضا پاک‌فطرت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر تأمین مالی صحیح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *