شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

امن و آباد با ثتوسا؛ کسب رتبه پنجم سوددهی

سهام گروه توسعه و عمران استان اردبیل که در‌ بازار پایه فرابورس ایران معامله می‌شود، در بازه یک ساله، سود ۲۰۰ درصدی را برای سهامداران خود حاصل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، این سهم که با نماد ثتوسا شناخته می‌شود، در روزهای سخت و پرنوسان بازار سهام، توانسته تا محدوده ۶۰ هزار ریال صعود کند.

این مجموعه در سال ۱۳۷۶ ، با هدف مشارکت همگانی در عمران و آبادانی استان اردبیل و جمع آوری و هدایت پس اندازهای مردمی در اجرای پروژه های کلان اقتصادی تشکیل شده است. نماد ثتوسا، از سال ۱۳۹۴ وارد بازار بورس شد و با ۹۶ میلیون سهم در گروه انبوه سازی املاک و مستغلات فعالیت می‌کند.

از مزایای جذابی که در عملکرد این گروه عمرانی شناخته شده به چشم می‌خورد، علاوه بر “جذب سرمایه‌های مردمی” که به آن اشاره داشتیم، “امکان همکاری با مجموعه‌های دولتی” است. همچنین، در بخش اجرایی نیز، “استفاده بهینه از مواد اولیه”- مانند آهن، سیمان و… پایان رساندن به موقع پروژه‌ها و تحویل با کیفیت‌ترین ساختمان‌ها به مشتریان در سطح استان- از دیگر مزایای این گروه سرشناس عمرانی به شمار می‌رود.

ایجاد سیستم‌ “گفتگوی زنده و پاسخگویی آنی به مشتریان”، برنامه آتی گروه توسعه و عمران استان اردبیل است که با هدف برقراری ارتباط نزدیک‌تر با سهامداران در حال اجرایی شدن است.

کد خبر: 19065

این را نیز بررسی کنید

 رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

مدیرعامل بانک سینا از رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته خبر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *