پنج شنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رشد ۶۹ درصدی بیمه اتکایی امین

شرکت بیمه اتکایی امین در بهمن ماه ۱۴۰۲ با رشد ۶۹ درصدی حق بیمه قبولی نسبت به دوره مشابه سال قبل (بهمن ماه سال ۱۴۰۱)، به رقم ۵۷۶٫۸۴۷ میلیون ریال دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان و به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی امین، حق بیمه قبولی این شرکت در دوره پنج ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ با ۷۱ درصد رشد نسبت به سال قبل، به ۲٫۵۲۱٫۵۸۴ میلیون ریال رسیده است.

بنابر این گزارش، این رشد چشمگیر در حالی رقم خورده است که با توجه به فعالیت ها و موضوعات اقتصادی فعلی کشور، با دستور مدیرعامل شرکت، واحدهای تخصصی و کارگروه های بررسی تشکیل شده است تا با تحلیل شرایط اقتصادی، بهترین راهکارها برای ارائه خدمات بیمه‌ای متناسب با نیاز روز شرکتهای بیمه کشور وذینفعان ..ارائه شود.

در همین راستا، روابط عمومی شرکت بیمه اتکایی امین در نظر دارد با انتشار گزارش های دوره‌ای، عملکرد و دستاوردهای شرکت را به اطلاع سهامداران، ذینفعان و عموم مردم برساند.

شایان ذکر است، شرکت بیمه اتکایی امین با اتکا به تجارب ارزشمند خود در طول بیست سال فعالیت و با بهره مندی از برنامه های تازه تدوین شده ، در نظر دارد با ارائه خدمات نوین و متنوع، سهم خود را در بازار بیمه اتکایی افزایش دهد و به عنوان یک شرکت پیشرو در این صنعت ایفای نقش نماید.

کد خبر: 18903

این را نیز بررسی کنید

درخشش نام البرز در دایره طلایی

چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی که با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *