سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاصی/ کاندیداهای دبیرکلی سندیکای بیمه گران ایران مشخص شدند

محمد علیپور ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ به سمت دبیرکلی سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شد و اکنون مهلت دو ساله حضور او در این نهاد به پایان رسیده است، بنابراین باید با برگزاری انتخابات، دبیرکل بعدی مشخص شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، برآوردها نشان می دهد اعضای سندیکای بیمه گران به دنبال گزینه جدیدی برای دبیرکلی این نهاد صنفی می گردند و از این رو گزینه های تازه ای برای انتخاب پشنهاد کرده اند.

گرچه علیپور کاندیداتوری خود در انتخابات پیش روی سندیکا را رد نکرده، اما گزینه های کاملا جدید هم برای این جایگاه مهم صنعت بیمه مطرح شده اند.

«عبدالمحمود ضرابی، مدیرعامل سابق بیمه کارآفرین» یکی از این افراد است. «جواد سهامیان مقدم، مدیرعامل اسبق بیمه ایران» نیز که پیش از این برای در اختیار گرفتن این پست ابراز تمایل کرده بود، اکنون به فهرست کاندیداها وارد شده است.

یکی از دو چهره دیگر کاندیدا برای دبیرکلی سندیکای بیمه گران ایران «مهدی جمالی، مدیرعامل پیشین شرکت خودروسازی سایپا» است. در نهایت «ابوذر ندیمی نماینده سابق مجلس» نیز برای کاندیداتوری این سمت ابراز تمایل کرده است.

این فهرست البته هنوز نهایی نیست و ممکن است تا زمان اعلام رسمی برگزاری انتخابات، گزینه های تازه ای به آن اضافه و یا از آن کم شود.

کد خبر: 10134

این را نیز بررسی کنید

همکاری بیمه گران با موسسات اعتبار سنجی

حمید رضا نصیری نژاد – پایگاه خبری خرد و کلان «شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *