سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرکز آموزش علمی-کاربردی بیمه ایران دانشجو می‌پذیرد

مرکز آموزش علمی-کاربردی بیمه ایران وابسته به شرکت سهامی بیمه ایران، برای سال تحصیلی ۱۳۹۶-۱۳۹۵ در پنج رشته بیمه‌ای دانشجو می‌پذیرد.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، این پنج رشته عبارت‌اند از “کاردانی حرفه‌ای امور بیمه”؛ “کاردانی حرفه‌ای حسابداری در شرکت‌های بیمه”؛ “کاردانی حرفه‌ای حسابداری- حسابداری دولتی”؛ “کاردانی حرفه‌ای حسابداری – حسابداری مالی”و “کاردانی حرفه‌ای مدیریت کسب و کار”. پذیرش دانشجو در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای امور بیمه و کاردانی حرفه‌ای حسابداری در شرکت‌های بیمه برای مهر ۹۵ و در سه رشته دیگر برای بهمن امسال خواهد بود.
این گزارش می‌افزاید: داوطلبان پذیرش در این رشته‌ها می‌توانند به “دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی-کاربردی” که هفتم شهریور از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد، مراجعه و در جدول شماره ۴ این دفترچه سایر اطلاعات و مشخصات هریک از رشته‌های بیمه‌ای را دریافت کنند.
بنا بر اطلاع سازمان سنجش آمورش کشور، پذیرش در دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی-کاربردی که از روز یکشنبه، ۷ شهریور ۹۵ آغاز شده است، تا روز ۱۳ شهریورماه ادامه خواهد داشت و منحصرا به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت WWW.Sanjesh.org صورت می‌گیرد.
مرکز آموزش علمی-کاربردی بیمه ایران، تنها مرکز تخصصی آموزش بیمه در کشور است که از سال ۱۳۸۹ بر اساس مجوز شماره ۱۸۹۴۰۴/۲۲/۲ مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دارای مجوز پذیرش دانشجو بوده است. این مرکز طی ۵ سال گذشته با جذب استادان و خبرگان حوزه بیمه، ۲۸ دوره کارشناسی و کاردانی بیمه‌ای را برگزار کرده است. با توجه به نیاز روزافزون صنعت بیمه کشور به نیروهای متخصص، از مجموع ۱۵۳۴ دانش‌آموخته این مرکز، هم‌اکنون بسیاری از آنها در مراکز و شرکت‌های بیمه‌ای اشتغال به کار دارند.

کد خبر: 4359

این را نیز بررسی کنید

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

مجموعه نخبگان شاهد و ایثارگر کل کشور از خدمات و اقدامات شرکت بیمه دی تقدیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *