پنج شنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قدردانی از بانک شهر در نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با معرفی برترین‌ها و قدردانی از توانمندی‌ها و دستاوردهای بانک شهر پایان یافت.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، در مراسم اختتامیه نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه که با حضور رییس سازمان بورس، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان و کارشناسان حوزه بورس، بانک و بیمه‌، برگزار شد، از غرفه‌های برتر، شرکت‌ها و بانک‌های حامی و خبرنگاران فعال قدردانی شد.
بر این اساس، در این مراسم، بانک شهر و شرکت‌های تابعه به جهت حضور فعال و ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای آن مورد تقدیر قرار گرفتند.
در این مراسم، محمد فطانت رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در این مراسم با اشاره به حضور قابل توجه شرکت‌های فعال در صنعت مالی در رویداد فاینکس ۲۰۱۶، اهمیت نقش نظام مالی در توسعه کشورها را یادآور شد و اظهار کرد: سه حوزه بورس، بانک و بیمه ارکان اصلی نظام مالی را تشکیل می‌دهند که خوشبختانه در این دوره از نمایشگاه حضور چشمگیری داشتند.
وی خواستار خروج اقتصاد کشور از بانک‌محوری شد و افزود: در حال حاضر حجم تجهیز منابع در بازار سرمایه به رقم ناچیز ۲۱‌هزار و ۵۰۰‌میلیارد تومان رسیده که امیدواریم به این رقم با توجه به بودجه سال جاری و برنامه ششم افزوده شود.
رییس سازمان بورس به مشکلات و چالش‌های صنایع بورسی هم اشاره کرد و گفت: ۴۰‌صنعت در بازار سرمایه کشور فعال هستند که نقش لوکوموتیو در اقتصاد را ایفا می‌کنند. چنانچه مسایل مربوط به این صنایع برطرف شود و شروع به حرکت کنند صنایع پایین‌دستی آنها هم برای فعالیت تحریک خواهد شد و به چشم‌انداز رشد اقتصادی ۸‌درصدی در سال۱۴۰۴ دست خواهیم یافت.

کد خبر: 4079

این را نیز بررسی کنید

 رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

مدیرعامل بانک سینا از رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته خبر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *