پنج شنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

«افق بیمه» جدید منتشر شد

ماهنامه سراسری افق بیمه، دوازدهمین شماره خود را در حالی به چاپ رساند که شاهد تغییراتی در محتوای این ماهنامه با عنوان تنها نشریه سراسری صنعت بیمه کشور هستیم.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، ادغام نشریه تازه های جهان بیمه در این ماهنامه سراسری، فرصت تازه ای را برای انعکاس مقالات علمی با رویکرد عمومی برای مخاطبان نشریه افق بیمه فراهم آورد. همچنین انتشار این ماهنامه به صورت دو زبانه از دیگر نکاتی است که شکل تازه‌تری به نشریه افق بیمه داده است.

در سرمقاله این ماهنامه به تقویت ارتباط با ۳۲ هزار نماینده شرکت های بیمه و سیاست گذاری جدید برای تعامل هر چه بیشتر با این گروه از ذینفعان صنعت بیمه تاکید شده است. در بخش های دیگر این نشریه مصاحبه با استاد برجسته جهانی علم اکچوئری، گزارش کامل همایش اکچوئری،‌ گزارشی از دیدگاه مخاطبان در خصوص کتاب جامع بیمه و درج سه مقاله با عناوین بررسی فروش متقاطع در صنعت بیمه ایران، صنعت بیمه در مبارزه‌ای فراگیر با پولشویی و نقش آموزش در بهره وری نیروی انسانی، افزایش فروش و سهم بازار و کاهش خسارت ها به چشم می‌خورد.

همچنین این شماره به معرفی کتب جدید داخلی و خارجی در زمینه بیمه پرداخته و یک شخصیت جهانی صنعت بیمه نیز معرفی شده است. افق بیمه از خوانندگان خود خواسته است نقطه نظرات، گزارشات و مقالات خود را از طریق پست الکترونیک نشریه به آدرس ofoghebimeh.irc.ac.ir ارسال کنند.

کد خبر: 434

این را نیز بررسی کنید

درخشش نام البرز در دایره طلایی

چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی که با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *