مقایسه تعداد اعضای شبکه فروش شرکت بیمه دی در نیمه نخست سال جاری با پایان سال گذشته از توسعه قابل توجه آن حکایت دارد.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، این شرکت در نیمه نخست سال جاری با افزودن یک شعبه، تعداد شعب خود را به ۵۰ مورد افزایش داده است.
همچنین تعداد کارگزاری های همکار شرکت بیمه دی از ۷۰۳ مورد در پایان سال گذشته به ۸۳۵ مورد در پایان شهریور ماه سال جاری رسیده است.
با این حال پالایش شبکه نمایندگان از اعضای بدون کارکرد مناسب و هدایت فروش به سمت کانال دیجیتال «دی دار» باعث شده است که کیفیت فروش در این شرکت ارتقا یابد.
همین اقدام باعث رشد ۹۵ درصدی فروش شرکت در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

پایگاه خبری خرد و کلان پایگاه خبری خرد و کلان، تازه ترین اخبار حوزه بانک و بیمه و تحلیل ها و گزارش های جدید در این بخش ها را منتشر می کند.
