بانک صادرات ایران موفق شده است با توسعه برنامه های کاربردی «شمس» و «سپینو» که عمده نیازهای مشتریان را در قالب پلتفرم های دیجیتال برطرف می کند، بخش قابل توجهی از منابع محبوس خود را آزاد کند.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، تا زمانی که ارائه خدمات بانکی منحصر به شعب بود، بانک ها مجبور بودند برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، شعب خود را توسعه دهند.
با این حال، این بانک طی سال های اخیر تمرکز خود را بر توسعه خدمات غیرحضوری گذاشته تا از این طریق نه تنها سرعت، دقت و کیفیت خدمات رسانی به مشتریان را افزایش دهد، بلکه شعب کم کارکرد خود را نیز کاهش دهد.
تازه ترین اطلاعات موجود نشان می دهد بانک صادرات ایران طی یک سال، ۱۳۶ شعبه خود را در سراسر کشور تعطیل کرده است. با این اقدام، منابع آزادشده از محل فروش املاک شعب، به بانک تزریق شده و به منظور اعطای تسهیلات و خدمات به مشتریان استفاده خواهد شد.
کد خبر: 20041