شرکت بیمه پارسیان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از سامانه ایوان رونمایی کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، بیمه پارسیان در مسیر تحول دیجیتال، تا کنون محصولات متنوعی را در بستر الکترونیک و یا مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه کرده است. «ایوان» تازه ترین محصول در این حوزه و سامانه خدمات الکترونیک شرکت بیمه پارسیان است.
در بستر «ایوان» خرید بیمه نامه اینترنتی، استعلام و پرداخت حق بیمه و استعلام نرخ امکان پذیر است. کاربران «ایوان» می توانند انواع بیمه نامه حوادث انفرادی، مسافرتی، آتش سوزی مسکونی، بدنه اتومبیل و شخص ثالث به صورت غیرحضوری و از طریق این سامانه خریداری و یا تمدید کنند.
اما خدمات «ایوان» تنها به این بخش ها محدود نمی شود، بلکه خدماتی چون اعطای نمایندگی، انتقادات و شکایت ها، سهام، پورتال تخصصی عمر و باشگاه مشتریان نیز از طریق آن قابل دسترسی است. مشخصات کامل شبکه فروش بیمه پارسیان شامل شعب، نمایندگان و کارگزارن نیز در این سامانه قابل مشاهده است.
عضویت در این سامانه بسیار ساده است و تنها به ارائه کد ملی و شماره تلفن همراه نیاز دارد. کاربران این سامانه علاوه بر خدمات گفته شده، می توانند مشخصات بیمه نامه ها و خسارات دریافتی خود را ملاحظه کنند.
کد خبر: 19376