دبیر اول کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، برنامه هایش برای دوران تصدی این جایگاه را اعلام کرد.
سمیه محمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان با بیان این که استفاده از ظرفیت رسانه های تخصصی به منظور تعامل و تبادل موضوعات مرتبط با صنعت بیمه و نیز برگزاری نشست های خبری دوره ای جزو اولویت های این دوره فعالیت خواهد بود، گفت: تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی و نیز استفاده از تکنولوژی های جدید مانند هوش مصنوعی به منظور ارتباط بهتر با مخاطبان صنعت بیمه در دستور کار است.
وی با بیان این که برنامه ریزی لازم به منظور بهبود نگرش مردم نسبت به صنعت بیمه با تمرکز بر موضوع پرداخت سریع و دقیق خسارت انجام خواهد شد، ادامه داد: در همین راستا، تعامل با سایر دبیران کارگروه های فنی و غیر فنی برای تبادل اطلاعات، بیشتر خواهد شد.
محمدی همچنین بر لزوم پیگیری و به روز رسانی چارت سازمانی روابط عمومی ها با هدف ارتقای جایگاه روابط عمومی تاکید و خاطرنشان کرد: تشکیل سه کمیته تخصصی در راستای بهینه کردن فعالیت ها شامل کمیته رسانه و اطلاع رسانی، کمیته تبلیغات و توسعه فرهنگ بیمه و کمیته پژوهش و افکارسنجی در کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران پیش بینی شده است.
دبیر اول کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران همچنین دعوت از مدیران عامل و چهره های فعال و با تجربه صنعت بیمه در این کارگروه به منظور اطلاع از خواسته ها و استفاده از تجربیات و نظرات آنها را از جمله برنامه های پیش رو اعلام کرد و گفت: برگزاری جلسات طوفان فکری با حضور ایده پردازان صنعت تبلیغات و اطلاع از عملکرد شرکت های بیمه ها در جهان به منظور کسب تجربه آنها نیز از فعالیت هایی است که به مرور عملیاتی خواهد شد.
محمدی همچنین تاکید کرد که گزارش های فصلی از اقدامات کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، تهیه و منتشر خواهد شد.
کد خبر: 19208