دوشنبه , ۱۶ مهر ۱۴۰۳

توسعه فرهنگ بیمه با ادبیات مشترک رسانه ها و بیمه گران

نگاه رسانه ای به اتفاقات صنعت بیمه و تلفیق آن با تخصص گرایی به تثبیت امر بیمه گری و توسعه فرهنگ بیمه منتهی می شود.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان و به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی که در جمع مدیران مسئول، سردبیران و خبرنگاران تخصصی حوزه بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: نگاه سطحی و نگرش منفی با رویکرد اتهام زنی های بی پایه و اساس از آفت های رسانه ها به شمار می رود که خوشبختانه فضای رسانه ای صنعت بیمه در این خصوص قابل دفاع است.

رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر این نکته که قانونمداری، تعقل گرایی و شفاف سازی از مهمترین سیاست های نهادناظر صنعت بیمه به شمار می رود، خاطرنشان کرد: انعکاس دستاوردهای صنعت بیمه و اطلاع رسانی در خصوص خدمات نوین و محصولات جدید، افزایش ضریب نفوذ بیمه را به دنبال خواهد داشت.

وی نگاه کلان به عملکرد صنعت بیمه را راهگشا توصیف کرد و اظهار داشت: تمامی راهبردهای نظارتی، هدایتی و حمایتی نهادناظر صنعت بیمه در راستای ایجاد فضای رضایتمندی بیمه گران و بیمه گذاران طراحی شده و این روند ادامه خواهد داشت.

رئیس کل بیمه مرکزی بر ضرورت راه اندازی شورای اطلاع رسانی صنعت بیمه تاکید کرد و برای تحقق آن خواستار مشارکت سازنده رسانه های تخصصی شد.

شایان ذکر است که خبرنگاران تخصصی صنعت بیمه در این نشست صمیمانه، دیدگاه های خود را در خصوص موضوعاتی نظیر: افزایش سطح سواد بیمه ای در جامعه، بهره گیری بیشتر از ابزار رسانه ای، شناسایی جامعه هدف بیمه ای، ارتباط تنگاتنگ با ذینفعان، حمایت از اقتصاد رسانه و ارسال سریع و شفاف اطلاعات بیمه ای به رسانه ها، مطرح کردند.

کد خبر: 19088

این را نیز بررسی کنید

بیمه میهن

پرداخت خسارت بازیافتی از مقصرین حادثه به زیان‌دیدگان اربعین

بیمه میهن بیمه‌گر مراسم میلیونی اربعین حسینی در سال ۱۴۰۲ بود و بر اساس تعهدات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *