سه شنبه , ۲۵ دی ۱۴۰۳

یک روز بارانی، زیر «چتر همراه پارسیان»

یکی از مخاطبان، تجربه کاربری اپلیکیشن «چتر همراه پارسیان» را برای ما ارسال کرده است.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، متن این یادداشت به این شرح است:

چند سالی است که من مشتری شرکت بیمه پارسیان هستم. نمایندگی شرکت، ابتدای کوچه ای است که خانه من آنجاست و اتفاقا یکی از شعب بیمه پارسیان هم در نزدیکی آن قرار دارد، بنابراین بهترین انتخاب برای من، همین شرکت است.

با این حال، چند روز پیش که پیامک انقضای بیمه نامه شخص ثالث و بدنه از شرکت برایم ارسال شد، چالش هر ساله هم برای من آغاز شد؛ فرایند طولانی تمدید بیمه نامه ها!

این بار اما یک مشکل جدید هم ایجاد شده بود و آن هم بارش شدید باران در تهران بود. درست در همان روزی که اعتبار بیمه نامه من تمام می شد و درست در همان ساعتی که من تصمیم گرفتم به نمایندگی مراجعه کنم.

این جا بود که جای خالی یک خدمت غیرحضوری از سوی شرکت بیمه گر احساس می شد و من به دنبال یافتن راهی برای حل مشکلم بود. شرکت بیمه پارسیان به تازگی از اپلیکیشن «چتر همراه پارسیان» رونمایی کرده است که بسیاری از خدمات بیمه ای را به صورت غیرحضوری ارائه می کند. با این که من خیلی به این اپلیکیشن ها اعتمادی ندارم و ترجیح می دهم دست کم امور بیمه ای را به صورت حضوری و با دریافت اسناد و مدارک انجام دهم، اما این بار به اپلیکیشن بیمه پارسیان مراجعه کردم.

این اپلیکیشن نه تنها سوابق بیمه ای من را نشان داد، بلکه امکان خرید بیمه نامه جدید را هم فراهم کرد. اتفاقا دیدم که علاوه بر بیمه نامه های خودرو، امکان خرید بیمه نامه آتش سوزی هم از طریق همین اپلیکیشن وجود دارد. این که یک اپلیکیشن، امکان صدور بیمه نامه و اعلام  خسارت را به صورت همزمان برای مشتری فراهم کند، بسیار جالب است.

همیشه برای من این سوال مطرح بود که چرا باید هر سال برای خرید این سه بیمه نامه، به نمایندگی مراجعه کنم و مدت زیادی وقتم را آنجا بگذارم؟ حالا اما این مشکل حل شده و سه بیمه نامه الزامی برای هر فرد، به صورت غیرحضوری فروخته می شود.

واقعیت این است که امروز، دوران خدمات حضوری نیست و بسیاری از مردم علاقه مندند خدمات مورد نیاز خود را تا حد ممکن از طریق رایانه و تلفن همراه دریافت کنند. به ویژه اگر روز پایان تاریخ اعتبار بیمه نامه با بارش شدید باران هم همراه باشد!

من که سالهاست زیر چتر حمایتی شرکت بیمه پارسیان قرار دارم، این بار و در یک روز بارانی، زیر چتر «اپلیکیشن چتر همراه» این شرکت قرار گرفتم. مخصوصا که نحوه ثبت نام و استفاده از آن هم بسیار ساده بود.

کد خبر: 17518

این را نیز بررسی کنید

بیمه سینا

ارتباط مشتریان با بیمه سینا ۲۴ ساعته شد

سرپرست مدیریت امور مشتریان بیمه سینا از ۲۴ ساعته شدن فعالیت مرکز تماس این شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *