پنج شنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

به حساب بانک ایران زمین پیتزا بخرید!

اگر مدتی است که در بانک ایران زمین سپرده بانکی دارید و یا به طور مرتب اقساط وام دریافتی از این بانک را می پردازید، حالا می توانید به حساب این بانک پیتزا بخرید!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، «باشگاه وفاداری مشتریان» بانک ایران زمین این امکان را برای دارندگان سپرده و یا دریافت کنندگان وام فراهم کرده است که به ازای گذشت دوره های زمانی مشخص، امتیازاتی را برای خود ذخیره کنند.

اعضای این باشگاه می توانند با جمع آوری امتیازات، از آنها برای تبدیل به کدهای تخفیف استفاده کرده و در مراکز خرید آنلاین استفاده کنند. این نکته هم گفتنی است که امتیازات باشگاه تنها تا پایان هر سال اعتبار دارند.

کسانی که در کمپین های دوره ای بانک شرکت می کنند نیز علاوه بر روند معمول، می توانند امتیازات تشویقی دریافت کنند. همچنین مشتریان این بانک می توانند با هزینه کردن امتیازات باشگاه مشتریان خود، فرایند دریافت وام را تسریع کرده و دوره زمانی دریافت وام خود را کوتاه تر کنند.

دریافت خدماتی چون صندوق استیجاری، صدور کارت نقدی، صدور کارت المثنی، صدور دسته چک، رفع سوء اثر چک، کارت هدیه، گواهی تمکن مالی و صدور چک بانکی با استفاده از امتیازات باشگاه مشتریان نیز در دستور کار است.

تجربه نشان داده است که امتیازدهی به مشتریان و نقد کردن آن به روش های مختلف از جمله ارائه کد تخفیف، بهترین راه برای جلب رضایت اوست. دریافت کد تخفیف خرید از رستوران، دریافت خدمات زیبایی یا خرید گل، از جمله امکاناتی است که باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در اختیار کاربران قرار داده است.

همچنین ارائه خدمات آموزشی از قبیل «اتیچر»، سبد خدمات این باشگاه را تکمیل کرده و با توسعه آن می تواند امیدوار بود که دارندگان امتیاز، بتوانند با سلیقه های مختلف از این امکانات استفاده کنند.

کد خبر: 17386

این را نیز بررسی کنید

 دستورالعمل نحوه واگذاری سرمایه گذاری غیربانکی موسسات اعتباری

بانک مرکزی دستورالعمل «نحوه واگذاری سرمایه گذاری غیربانکی موسسات اعتباری» را به شبکه بانکی ابلاغ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *