سه شنبه , ۱۵ آذر ۱۴۰۱
خانه » بیمه » اصلاح رویه‌های سنتی و فرآیندها در بیمه سینا

اصلاح رویه‌های سنتی و فرآیندها در بیمه سینا

با حکم عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا، کیومرث رعیت به عنوان سرپرست معاونت فروش و توسعه بازار منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، عبداله سلطانی ثانی در مراسم معارفه سرپرست معاونت فروش و توسعه بازار، ضمن تشریح شرایط شرکت و سبد محصولات در حوزه خرده فروشی گفت: اصلاح پرتفو، هماهنگی با شعب و نماینده ها و نگاه جدی بر اصلاح شبکه فروش از جمله مواردی است که باید با جدیت دنبال شود.

عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا افزود: خرده فروشی از اصلی ترین رویکردهای بیمه سینا در سال جاری و سال آینده خواهد بود که این مهم مستلزم اصلاح برخی زیرساخت ها و فرآیند ها است. چابک سازی شبکه فروش به همراه اقتصادی کردن شعب و سودآوری از دیگر مواردی است که از معاونت فروش و توسعه بازار انتظار می رود.

نائب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا بیان داشت: جایگاه مناسب رقابتی در بازار یکی از مهم‌ترین اهداف ترسیم شده شرکت‌ها در صنعت بیمه است که لازمه آن بهره گیری از ابزارهای نوین و استفاده از ابزارهای الکترونیکی است قطعاٌ بیمه سینا به زودی به جایگاه حقیقی خود دست پیدا خواهد کرد.

کیومرث رعیت سرپرست معاونت فروش و توسعه بازار بیمه سینا ضمن تشکر از حُسن اعتماد مدیرعامل گفت: شبکه فروش به عنوان خط مقدم و حلقه ابتدایی مواجه سازمان با مشتریان است که برای فعال شدن این شبکه، برنامه ریزی ها به نحوی انجام می پذیرد که از ظرفیت های بالقوه نمایندگان به نحو مطلوب استفاده شود.

در پایان مراسم ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند مرتضی علی اکبری گنجی، کیومرث رعیت به عنوان سرپرست معاونت فروش و توسعه بازار معرفی شد.

* کد خبر: 16985

این را نیز بررسی کنید

بیمه درمان تکمیلی

ارائه خدمات و پشتیبانی بهتر به بیمه گذاران سهم از بازار بیمه گر را افزایش می دهد

مدیر امور مشتریان شرکت بیمه سامان با اشاره به عدم رعایت اصول مشتری مداری و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *