پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

رضایی تاکید کرد: نقش پررنگ سندیکا در جاری سازی اخلاق حرفه ای در صنعت بیمه

مدیرعامل بیمه اتکایی امین در دیدار با دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران گفت: لازم است نقش سندیکا در ترویج اخلاق حرفه ای در صنعت بیمه بیش از پیش پررنگ تر شود.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، مدیرعامل این شرکت در دیدار با دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران مهمترین معضل صنعت بیمه را عدم رعایت اخلاق حرفه ای دانست و گفت: بی توجهی به اخلاقیات و عدم رعایت اخلاق حرفه ای زمینه ساز بسیاری از ناهنجاری هایی چون ارائه نرخ غیرفنی، ترویج بی احترامی و عدم رعایت شأن و شخصیت مدیران، کارشناسان و سایر سطوح در صنعت بیمه شده است.

مدیرعامل بیمه اتکایی امین اضافه کرد: در سال های اخیر سندیکای بیمه گران ایران نقش خود را در شکل گیری تعاملات فی ما بین شرکت های بیمه به خوبی ایفا کرده است، به همین دلیل سندیکا می تواند در جلوگیری از کج خلقی ها و بد اخلاقی های جاری در صنعت بیمه بیش از پیش تأثیرگذار باشد.

رضایی با اشاره به تحریم های چندین ساله غرب بر علیه کشور و تجربه مدیریت تحریم ها در حوزه بیمه توسط شرکت های بیمه به ارائه گزارشی از دستاوردهای سفر هیأت اعزامی به کشور روسیه پرداخت و گفت: با توجه به مذاکرات انجام شده با چندین شرکت روس مقرر شد با تبادل دانش فنی و مدیریت ریسک از طرف دو کشور، ایجاد دفتر ارتباطی و انجام کارهای اتکایی از سوی دو طرف در رشته های مهندسی و اموال تا سقف ۱۴۰ میلیون دلار در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بیمه اتکایی امین به عنوان قدیمی ترین بیمه اتکایی کشور در پی استانداردسازی در حوزه اتکایی است تا بتوانیم در پسابرجام بازار اتکایی داخلی و خارجی را مدیریت کنیم.

دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به شخصیت جوان، با انگیزه و علاقه مند مدیرعامل بیمه اتکایی امین، انتصاب وی را تبریک گفت و در ادامه افزود: شرکت بیمه اتکایی ویژگی های خاص خود را دارد که در زمان پرداخت خسارت های سنگین توانایی و تسریع در پرداخت نقش خود را ایفا می کند.

وی در ادامه با اشاره به آزادسازی انجام شده در صنعت بیمه خاطرنشان کرد: در دنیای بیمه آزادسازی طی فرایندی چند ساله انجام می شود ولی در کشور ما یکدفعه و با سرعت انجام شد که به دلیل عدم آمادگی شرکت های بیمه فشار زیادی را به آن ها تحمیل کرد.

در ادامه این نشست خسرو حقیقی پناه رئیس هیأت مدیره بیمه اتکایی امین با اشاره به ترویج خودبیمه گری از سوی سازمان ها و نهادها گفت: با حضور رضایی مدیرعامل جدید بیمه اتکایی امین شرکت در مسیر بیمه گری قرار گرفته است که امیدواریم روند رو به رشد شرکت ادامه دار باشد.

کد خبر: 16821

این را نیز بررسی کنید

 بیمه ملت، رو به سوی آینده‌ای روشن در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *