سه شنبه , ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
خانه » بانک » خیز «آپسان» برای جذب دو میلیون کاربر «تالی»

خیز «آپسان» برای جذب دو میلیون کاربر «تالی»

مدیرعامل «آپسان» از جذب بیش از ۷۰۰ هزار کاربر در کیف پول اعتباری مجازی «تالی» خبر داد و اعلام کرد که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تعداد کاربران این پلتفرم به دو میلیون نفر خواهد رسید.

احمد افتخاری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان با بیان این که در جامعه ایران، خواست «اعتبار» در حد بسیار بالایی وجود دارد، اظهار کرد: نظام اعتباردهی و اعتبارسنجی در کشور ما نوپاست و راهکارهایی چون «تالی» می تواند به خوبی به این نیاز اساسی پاسخ دهد.

وی با اشاره به مزیت های رقابتی «تالی» در مقایسه با نمونه های مشابه داخلی، مدل عملیات اجرایی «تالی» را با نگاه به مسائل بومی، بسیار نزدیک به «مستر کارت» و «ویزا کارت» خواند و با اشاره به این که عقد مورد استفاده در این کارت اعتباری دیجیتالی، «مرابحه» است، اظهار کرد: مدت زمان تسویه تسهیلات مبتنی بر این عقد در نظام بانکی، بین یک تا ۱۲ ماه تعیین شده است، در حالی بانک ها عملا دوره زمانی یک ماهه را به صرفه نمی دانند و این همان مزیتی است که «تالی» بر آن متمرکز شده است.

افتخاری افزود: کارت اعتباری «تالی» بدون کارمزد است و این می تواند مشتری را به سوی جذب اعتبار بیشتر و مصرف آن در نقاط تعیین شده ترغیب کند.

مدیرعامل «آپسان» با بیان این که اکنون قابلیت استفاده از کارت اعتباری «تالی» در ۶۰۰ هزار نقطه کشور و روی کارتخوان های آسان پرداخت مجهز به QR فراهم شده است، اظهار کرد: «آپسان» با ۴۶ هزار نقطه مصرف قرارداد همکاری دارد که از این تعداد، حدود ۱۵۰ فروشگاه آنلاین و ۸ فروشگاه بزرگ زنجیره ای هستند.

افتخاری همچنین به عدم دریافت وثیقه از متقاضیان کارت اعتباری «تالی» اشاره کرد و با بیان این که دارنده این کارت با رفتار خود می تواند اعتبار بیشتری کسب کند، گفت: آینده از آن کارت های اعتباری است و «تالی» برای توسعه فعالیت خود برنامه های مهم و عملیاتی بسیاری در نظر گرفته است.

* کد خبر: 16538

این را نیز بررسی کنید

کارآفرین

بانک کارآفرین؛ الگوی بانکداری، تعهد به شفافیت تا ترویج نیکوکاری

تعهد به شفافیت مالی در شبکه بانکی از جمله مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان است که بانک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *