شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴

بانک ایران زمین در جمع سازمان های با «بیشترین درصد پاسخگویی» به مخاطبان

آن طور که سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات اعلام کرده است، بانک ایران زمین جزو سازمان های با «بیشترین درصد پاسخگویی» عضو این سامانه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، این سامانه که راهی برای ارتباط بی واسطه مخاطبان با مدیران سازمان های پاسخگوست، هزاران سازمان عضو دارد که از طریق ثبت پیام های مردمی، به آنها پاسخگو خواهند بود.

اطلاعات موجود نشان می دهد که بانک ایران زمین با پاسخگویی ۱۰۰ درصدی به سوالات و درخواست های ثبت شده در سامانه، بیشترین میزان پاسخگویی به سوالات را داشته است.

این بانک از سال ۱۳۹۶ عضو سامانه شده است و پاسخگویی در آن برعهده محمد حسین استاد، مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین است.

کد خبر: 15855

این را نیز بررسی کنید

سال ۱۴۰۴؛ سال سودآوری و انضباط مالی در بانک ملی ایران

قائم‌مقام بانک ملی ایران، در همایش «ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳ و تبیین برنامه‌های عملیاتی سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *