سه شنبه , ۲۵ دی ۱۴۰۳

جباری: تعداد مشتریان وفادار و رضایت آن‌ها موفقیت شرکت را رقم می‌زند

مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه استراتژی‌های شرکت برپایه رضایت مشتریان طراحی و اجرایی شده است، گفت: پرتفو و درآمدزایی بالا تنها ملاک موفقیت شرکت‌های بیمه نیست، بلکه شرکت‌های بیمه باید متشریان خود را راضی نگه داشته و خدمات به‌روز به آن‌ها ارائه کنند.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، دکتر علی جباری با اشاره به پنچ چرخش استراتژیک شرکت و جایگاه مشتری در این استراتژی‌ها گفت: شرکت بیمه رازی در ابتدای سال‌جاری پنچ چرخش استراتژیک را با نگاه ویژه به مشتریان طراحی کرد که به دلیل اهمیت و جایگاه بسیار مهم مشتریان یک استراتژی مجزا برای مشتریان نیز در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: چهارمین استراتژی شرکت بیمه رازی با تاکید بر مشتریان و همراهان شرکت بیمه رازی به عنوان چرخش استراتژیک از مشتری مداری منفعلانه به افزایش میزان وفاداری و و ابشستگی مشتریان بیمه رازی طراحی و اجرایی شده که دستیابی به این مهم نیاز به اجرای با دقت دیگر استراتژی‌ها دارد زیرا مشتری مداری و ارائه خدمات به‌روز در دیگر استراتژی‌ها نیز دیده شده و تمام استراتژی‌ها حلقه‌های یک زنجیر قوی و بزرگ است.

او خاطرنشان کرد: زمانی می‌توانیم مدعی آن باشیم که استراتژی چهارم شرکت موفق بوده که نیازهای همراهان و مشتریان شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده شده است و مشتریان صنعت بیمه از شرکت‌های بیمه‌ای همراهی، مشاوره، صدور بدون وقفه و به لحظه بیمه‌نامه و پرداخت خسارت در کوتاه‌ترین زمان را طلب می‌کنند.

جباری یادآور شد: در صنعت بیمه شرکت‌هایی با پرتفو و درآمدزایی بالا موفق نیستند، بلکه شرکت‌هایی موفق خواهند بود که مشتریان خود را راضی نگهدارند و خدمات به‌روز به آن‌ها ارائه کنند.

کد خبر: 15690

این را نیز بررسی کنید

بیمه سینا

ارتباط مشتریان با بیمه سینا ۲۴ ساعته شد

سرپرست مدیریت امور مشتریان بیمه سینا از ۲۴ ساعته شدن فعالیت مرکز تماس این شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *