چهارشنبه , ۵ آبان ۱۴۰۰
خانه » بانک » بیانیه روابط عمومی آسان پرداخت پیرامون ابهامات اخیر

بیانیه روابط عمومی آسان پرداخت پیرامون ابهامات اخیر

روابط عمومی آسان پرداخت پیرامون ابهامات اخیر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، متن بیانیه به این شرح است:

در چند روز اخیر ابهاماتی در مورد مجوز فروش بلیت پرواز از اپلیکیشن آپ در رسانه های عمومی مطرح شده است. در همین راستا روابط عمومی آسان پرداخت پرشین اعلام می‌کند، در حال حاضر شرکت آسان پرداخت پرشین با اخد تاییدیه از سازمان هوا‍پیمایی کشوری و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مالک شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هلیدا سیر است که این آژانس دارای مجوزهای بند الف، ب و فروش آنلاین می‌باشد.

همچنین بر اساس دستورالعمل نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات الکترونیکی و دستورالعمل نظارت بر فعالیت و کسب و کارهای اینترنتی مصوب ۲۲/۰۵/۱۳۹۲ کمیته نظارت بر کسب و کارهای اینترنتی مرکز توسعه تجارت الکتریکی، شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی موفق به اخذ مجوز بند الف شده است که اپلیکیشن آپ نیز بر اساس همین مجوز اقدام به فروش بلیت هواپیما می‌نماید.

افزون بر این، شرکت آسان پرداخت پرشین با شرکت آرا‌جهان نوین گستر اطلس تحت عنوان تجاری «اسنپ تریپ» که مالکیت شرکت خدمات زیارتی و مسافرتی هوایی و جهانگردی «دلیجان پرواز» و دارای مجوز بند الف می‌باشد، در حال همکاری است.

 

در این راستا کلیه مراتب حقوقی و قانونی در خصوص فروش بلیت هواپیما رعایت شده است و همچنان از رسانه‌های محترم انتظار می‌رود ضمن رعایت اخلاق رسانه‌ای، اصالت محتوا را قبل از انتشار مدنظر قرار دهند و بدیهی‌ است با توجه به خدشه‌دار شدن برند تجاری آپ، با منتشرکنندگان این اخبار و کسانی که با اهداف خاص اقدام به بازنشر این خبر کرده‌اند به اتهام نشر اکاذیب اقدام قضایی صورت خواهد گرفت.

* کد خبر: 15383

این را نیز بررسی کنید

تجلیل معاون فرهنگی بنیاد شهید از مدیرعامل بانک دی

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات مدیرعامل بانک دی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *