پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

استوری هماهنگ «شبکه فروش» علیه «ازکی»

با شدت گرفتن تبلیغات «ازکی» در سیما، شبکه فروش سنتی بار دیگر نسبت به فعالیت استارت آپ ها حساس شده و اقداماتی را علیه پلتفرم ها آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان،‌ با وجود فعالیت چندین استارت آپ در بازار بیمه، گویا «ازکی» این روزها به دوران اوج خود بازگشته و تبلیغات وسیعی را این بار در صدا و سیما آغاز کرده است. پیشتر تبلیغات این پلتفرم در فضای شهری واکنش های زیادی را برانگیخته بود.

با ورود تبلیغات «ازکی» به تلویزیون که طبیعتا مخاطبان بیشتری را هدف قرار داده است و نیز استفاده از چند ویدئوی پربازدید، شبکه فروش بار دیگر نگرانی خود از تغییر جهت بازار به سمت کارگزاران آنلاین را ابراز می کند.

شبکه فروش سنتی معتقد است با توسعه فروش آنلاین بیمه نامه، کسب و کارهای سنتی عملا جایگاه خود را از دست می دهند،‌ در حالی که آنها سالها برای ترویج فرهنگ بیمه زحمت کشیده اند.

روز گذشته تعدادی از نمایندگان شرکت های بیمه به صورت منسجم و یکپارچه، پیامی را در شبکه های اجتماعی در اختیار خود بازنشر کردند که از مقابله با «ازکی» خبر می داد. در این پیام آمده بود: «از کی بیمه بخرم؟ از کسی که در زمان خسارت،‌ تلفنت رو جواب میده …»

این پیام به صورت مستقیم به مخاطب القا می کند که استارت آپ ها فقط به فروش بیمه نامه فکر می کنند و در قبال وقایع پس از آن مسئولیتی ندارند. این در حالی است که استارت آپ، بیمه گر نیست و فقط فروشنده است،‌ بنابراین خدمات پس از فروش بیمه نامه نه بر عهده استارت آپ و نه بر عهده نماینده فروش است، بلکه شرکت بیمه گر در این زمینه پاسخگوست.

این مواجهه در حالی است که گفته می شود استارت آپ ها سهم چندانی از فروش بیمه نامه در اختیار ندارند و مردم همچنان ترجیح می دهند بیمه نامه خود را از شبکه فروش سنتی دریافت کنند؛ گرچه چشم انداز بلند مدت این بازار، چیز دیگری را روایت می کند.

استوری شبکه فروش 

نمایی از تبلیغات تلویزیونی «ازکی»

کد خبر: 15378

این را نیز بررسی کنید

کسری صندوق بازنشستگی بیمه مرکزی، در یک سال ۲٫۳ برابر شد!

صندوق های بازنشستگی در کشور با چالش هایی مواجه شده اند، به گونه ای که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *