دوشنبه , ۳ آبان ۱۴۰۰
خانه » بانک » جهش بانکداری الکترونیک در بانک ایران زمین به روایت موسسه آموزش عالی بانکداری

جهش بانکداری الکترونیک در بانک ایران زمین به روایت موسسه آموزش عالی بانکداری

تازه ترین گزارش ها از عملکرد بانک ایران زمین در حوزه بانکداری الکترونیک نشان می دهد که این بانک در زمینه توسعه ابزارهای بانکداری غیرحضوری موفقیت چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان،‌ ارزیابی های موسسه آموزش عالی بانکداری از عملکرد بانک های کشور که در جریان برگزاری سی و یکمین همایش بانکداری اسلامی منتشر شده است،‌ شرایط مطلوبی از توسعه بانکداری الکترونیک در بانک ایران زمین را روایت می کند.

بر اساس نتایج منتشر شده، بانک ایران زمین توانسته است در سال ۱۳۹۹ تعداد خودپردازهای خود را به ۴۹۴ دستگاه افزایش دهد. این رقم نشان دهنده افزایش ۷ درصدی تعداد این دستگاه ها در مقایسه با سال قبل آن است. خودپردازها از محبوب ترین ابزارهای بانکداری غیرحضوری هستند که علاوه بر امکان دریافت وجه نقد، بسیاری از خدمات بانکی بر روی آنها قابل ارائه است.

همچنین تعداد کارت های بانکی صادر شده توسط بانک ایران زمین در سال ۱۳۹۹ از رقم چهار میلیون و ۳۰۶ هزار فقره فراتر رفته است. رشد بیش از ۲۳ درصدی تعداد کارت های صادره توسط این بانک نسبت به سال ۱۳۹۸ در حالی است که آمار کارت های هدیه، خرید و بن کارت در آن لحاظ نشده است.

عبور دستگاه های کارت خوان (POS) بانک ایران زمین از مرز ۵۰ هزار و ۴۰۰ فقره نیز نشان می دهد که این بانک با جدیت به دنبال توسعه ابزارهای بانکداری الکترونیک است.

بانک ایران زمین که توسعه بانکداری دیجیتال را به عنوان اولویت اساسی در استراتژی خود در نظر گرفته است، اکنون همه ۲۹۶ شعبه خود را به صورت آنلاین اداره می کند، به طوری که همه فرایندهای بانکداری در شعب به صورت لحظه ای قابل رصد شدن است.

* کد خبر: 15316

این را نیز بررسی کنید

ایران زمین

اهمیت آموزش کودکان و نوجوانان برای حمایت از محیط‌ زیست

به پیشنهاد انجمن یوزپلنگ ایرانی، ۹ شهریور به مناسبت نجات ماریتا، تنها توله بازمانده از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *