چهارشنبه , ۵ آبان ۱۴۰۰
خانه » بیمه » فرهنگ سازی بیمه رازی برای صنعت بیمه

فرهنگ سازی بیمه رازی برای صنعت بیمه

هشتمین جلسه «سه شنبه های پاسخگویی» بیمه رازی با حضور دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی و به صورت آنلاین از اینستاگرام رسمی این شرکت ۱۵تیرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان،‌جلسات پاسخگویی بیمه رازی در حالی به هشتمین جلسه خود رسیده است که این بدعت ، تبدیل به فرهنگ سازی در صنعت بیمه شده است.

دوشنبه هفتم تیرماه اولین جلسه پاسخگویی بیمه مرکزی با عنوان «دوشنبه های پاسخگویی» با حدوداً “۱۵۰” بازدید کننده، برگزار و از اینستاگرام بیمه مرکزی اکران شد؛ پاسخگویی مقوله بسیار ارزشمندی است که اگر به صورت فرهنگی فراگیر درسازمانهای دولتی و خصوصی به آن توجه شود باعث مرتفع شدن بسیاری از مشکلات و افزایش انگیزه پرسنل ونگرش مثبت مخاطبان خواهد شد.

در نشست های پاسخگویی ، حضور مدیران ارشد و علی الخصوص مقام اول هرسازمان موجب تثبیت این رویکرد و تقویت جایگاه پاسخگویی در سازمان می گردد و بدین منظور دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی برای دومین بار در نشست پاسخگویی بیمه رازی حضور پیدا می کند.

جلسات پاسخگویی بیمه رازی هر سه شنبه ، به صورت آنلاین و از طریق اینستاگرام بیمه رازی با حضور مدیران ارشد بیمه رازی برگزار میگردد ؛اولین جلسه «سه شنبه های پاسخگویی » ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ و با حضور دکتر جباری ، مدیرعامل بیمه رازی برگزار شد.

در آخرین رکوردی که سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی بر جای گذاشته بیش از ۱۵۰۰ نفر در یک برنامه زنده شرکت کردند که در نوع خود در صنعت بیمه بی‌سابقه بوده است.

روابط عمومی بیمه رازی این برنامه‌ها را در استودیویی اختصاصی ضبط می‌کند که چندی پیش در محل شرکت بیمه رازی با حضور دبیرکل سندیکای بیمه‌گران افتتاح شد.

* کد خبر: 14791

این را نیز بررسی کنید

بیمه درمان تکمیلی

با بیمه موبایل سامان، همیشه خیالتان راحت است

مدیر بیمه های مهندسی شرکت بیمه سامان تاکید کرد که «بیمه موبایل سامان» اغلب خطرهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *