جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری اولین جلسه شورای سیاست گذاری همایش بیمه و توسعه

بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با موضوع “نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی با محوریت تحول دیجیتال” برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، صبح امروز اولین جلسه شورای سیاست گذاری بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با حضور دبیر و اعضاء این شورا به ریاست دکتر سلیمانی در بیمه مرکزی برگزار شد.
دکتر سلیمانی رییس شورای سیاست گذاری بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه ضمن ابراز خرسندی از عملکرد خوب پژوهشکده بیمه در برگزاری همایش سال گذشته گفت: برگزاری مجازی بیست و هفتمین همایش بیمه و توسعه سرفصل جدیدی در برگزاری همایش های کشور به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا بود.
وی افزود: حضور ۱۶ هزار نفر به صورت آنلاین در این همایش، گام بزرگی برای صنعت بیمه بود. امیدوارم تا زمان برگزاری همایش امسال، کشور این دوره بحرانی را طی کرده باشد و بتوانیم هم از ظرفیت فیزیکی و هم آنلاین برای برگزاری این همایش بهره مند شویم.
در این نشست، نقاط ضعف و قوت و نتایج نظرسنجی حاضرین در همایش سال گذشته، انتخاب عنوان، بررسی عناوین پیشنهادی برای سخنرانی و کارگاه ها و نحوه برگزاری همایش امسال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شایان ذکر است، دکتر حمید کردبچه، به عنوان دبیر و پرویز خوشکلام خسروشاهی قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی، غلامعلی جهانگیری معاون اتکایی، مفید امینی معاون نظارت، رحیم مصدق معاون طرح و توسعه، هادی عبدالهی معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی،سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و مسعود حجاریان مدیر عامل انجمن حرفه ای به عنوان اعضاء این شورا از سوی رییس کل بیمه مرکزی منصوب شده اند.

کد خبر: 14602

این را نیز بررسی کنید

معرفی پروفسور ملک زاده به عنوان پدر علم نوین گردشگری جهان

به گفته پروفسور‌ کاخا شنگلیا رییس انجمن اتحادیه بین‌المللی روسای دانشگاه‌های جهان ( IAUP)، تئوریMFT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *