یکشنبه , ۲۸ شهریور ۱۴۰۰
خانه » بیمه »  راه اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین بیمه دی

 راه اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین بیمه دی

شرکت بیمه دی در جهت تحقق چشم انداز خود با عنوان «پدیده محبوب مشتریان»، اقدام به راه اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین در سایت اصلی و سامانه فروش آنلاین (دیدار) نموده است.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، در راستای ارتقا و تکمیل راه‌های ارتباطی و همچنین ارائه خدمات نوین الکترونیک در تمامی ساعات شبانه روز و تکریم مشتریان در فضای مجازی، مدیریت امور مشتریان با همکاری مدیریت های تحول دیجیتال و فناوری اطلاعات، سامانه پرسش و پاسخ (چت) آنلاین در سایت اصلی شرکت و خدمات الکترونیک (دیدار) را راه اندازی نمودند لذا از این پس مشتریان محترم می توانند با کارشناسان بیمه دی در ارتباط باشند و برای خرید آنلاین و آشنایی و استفاده از خدمات شرکت، مشاوره بیمه ای دریافت نمایند.

از مزایای استفاده از این ابزار “صرفه‌جویی در زمان و هزینه” است.

* کد خبر: 14504

این را نیز بررسی کنید

بیمه تعاون

بیمه تعاون، همچنان در سطح یک توانگری مالی

بیمه مرکزی در اجرای ماده ۶ آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *