جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رشد ۱۵۰ درصدی پرتفوی درمان بیمه ملت

معاون فنی شرکت بیمه ملت اعلام کرد که همزمان با کنترل نسبت خسارت و وصول حق بیمه، پرتفوی درمان این شرکت در سال گذشته نسبت به سال قبل آن حدود یک و نیم برابر شده است.

دکتر مسعود همتی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان با بیان این که پیشتر تمرکز بیمه نامه های درمان شرکت بیمه ملت بر قراردادهای بزرگ بوده است، اظهار کرد: قراردادهای بزرگ گرچه می تواند حق بیمه قابل توجهی را به شرکت وارد کند، اما در صورتی که این بیمه نامه ها در سال بعد تمدید نشوند، مشکلات جدی ایجاد خواهند کرد.

وی با اشاره به این که در حال حاضر قراردادهای خرد در حوزه درمان به شرکت بیمه ملت وارد می شوند، ادامه داد: این قراردادها پس از بررسی دقیق سوابق منعقد می شوند.

همتی با تاکید بر این که اکثر قراردادهای درمان منعقد شده در این شرکت، ضریب خسارت کمتر از ۷۵ درصد دارند، افزود: این اقدام باعث شد که نسبت خسارت بیمه های درمان در سال گذشته مطلوب باشد و با وجود شیوع کرونا، این عدد از حد مجاز تجاوز نکند.

معاون فنی بیمه اشخاص شرکت بیمه ملت این را هم گفت که این شرکت پیش از انعقاد قرارداد بیمه درمان، از حتمی بودن پرداخت حق بیمه توسط بیمه گزار اطمینان حاصل می کند، بنابراین در این حوزه و در قراردادهای جدید حق بیمه معوق وجود ندارد.

کد خبر: 14402

این را نیز بررسی کنید

 بیمه ملت، رو به سوی آینده‌ای روشن در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *