سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدیرعامل بیمه رازی: باید خدمات و محصولات جدید طراحی کنیم

مدیرعامل شرکت بیمه رازی، اولویت نخست صنعت بیمه را تدوین مدل های ارتباطی و تولید محصولاتی دانست که با رعایت پروتکل های بهداشتی مرتبط با «کرونا»، جامعه هدف را یاری کند و گفت: صنعت بیمه باید خدمات و محصولات جدید طراحی کند.

علی جباری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان با تاکید بر لزوم ایجاد زیرساخت های ارتباط غیر مستقیم با گروه های هدف از جمله تمرکز در حوزه اکو سیستم و سیستم های دیجیتال، خاطرنشان کرد: تولید محصولات جدید در بخش ریسک های نوظهور، پس از شناخت ابعاد مختلف این ریسک ها ضروری است.

وی افزود: راه حل اصلی برای گذر از بحران، همراستا شدن با این ساختار است که هم صنعت بیمه و هم شرکت بیمه رازی باید در این مسیر گام بردارند.

مدیرعامل شرکت بیمه رازی در ادامه با با بیان این که تعاملات بین المللی جمهوری اسلامی ایران می تواند بر صنعت بیمه نیز اثرگذار باشد، گفت: اقتصاد و بیمه، همراه اند و بهبود شرایط بین المللی به ویژه در حوزه اقتصاد، می تواند جهشی در صنعت بیمه ایجاد کند و به ورود سرمایه های جدید در این صنعت منجر شود.

جباری همچنین به لزوم «صبر صنعت بیمه» برای نهایی شدن بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی اشاره و تاکید کرد که پس از ابلاغ قانون بودجه، می توان فرصت های پیش رو را بهتر شناسایی و از آن ها استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت بیمه رازی چالش هایی مانند شرایط بازار بورس، سیاست های آمریکا و اروپا در قبال جمهوری اسلامی ایران، ادامه بیماری کرونا و تاثیر آن بر اقتصاد دنیا و ایران و نیز آثار منفی شیوع این ویروس بر زندگی مردم و سلامت انسانها را از مسائلی دانست که می تواند به صورت مستقیم یا غیرمستقیم بر صنعت بیمه اثر بگذارد.

جباری خاطرنشان کرد: صنعت بیمه باید ضمن پیدا کردن راه حل های مطلوب برای مواجهه با این چالش ها، در کمک به رونق اقتصادی و حل مشکلات عموم مردم به ویژه ذینفعان خود تلاش کند.

کد خبر: 14170

این را نیز بررسی کنید

کسری صندوق بازنشستگی بیمه مرکزی، در یک سال ۲٫۳ برابر شد!

صندوق های بازنشستگی در کشور با چالش هایی مواجه شده اند، به گونه ای که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *