پنج شنبه , ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
خانه » بیمه » سال آینده، سال اوج بیمه رازی با ۵ چرخش استراتژیک

سال آینده، سال اوج بیمه رازی با ۵ چرخش استراتژیک

اولین گردهمایی مدیران ستادی و استان های بیمه رازی روز شنبه ۲ اسفندماه ۹۹ در سالن همایش های ستاد مرکزی با حضور دکتر جباری مدیرعامل بیمه رازی و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، گردهمایی بیمه رازی با بررسی عملکرد ستاد و شعبه‌های شرکت در سراسر کشور و معرفی برنامه های استراتژیک برگزار می‌شود که اولین جلسه این نشست روز شنبه ۲اسفند ماه با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، اعضای انجمن صنفی نمایندگان، معاونین و مدیران ستادی و استان ها برگزار شد.

این نشست با سخنرانی آقای مهندس یزدخواستی، رییس هیئت مدیره بیمه رازی در خصوص اهداف و برنامه های سال آینده شرکت آغاز شد و در ادامه آقای مهندس آشتیانی عضو هیئت مدیره ضمن خوشامدگویی به آقای دکتر جباری در مورد برنامه ها و اهداف مدنظر هئیت مدیره از مدیران ستادی و استان ها سخنان خود را بیان کردند، همچنین ایشان سال ۱۴۰۰ را برای بیمه رازی سالی سرشار از پویایی و رسیدن به اهداف اعلام نمودند.

در این نشست دکتر جباری مدیرعامل بیمه رازی به سخنرانی پرداخته و مهم ترین بخش از صحبت های ایشان به چرخش های استراتژیک بیمه رازی در سال ۱۴۰۰ مربوط می شد.

وی با بیان این رویکرد که بیمه رازی در روزهای پیش رو سال آینده، ۵ چرخش استراتژیک را پیش رو دارند. گفتند: چرخش استراتژیک زمانی اتفاق می افتد که سازمان به مرحله ای می رسد که نیاز به دگرگون کردن همه چیز را احساس می کند. این احساس در ما شکل گرفته و باید در انجام آن بکوشیم.

ایشان تاکید نمودند برنامه تحول استراتژیک بیمه رازی که براساس اهداف و استراتژی های بنده و اعضای محترم هیئت مدیره بیمه رازی در چارچوب ۵چرخش استراتژیک، ۱۵ هدف کلان و ۲۰ راهبرد با اهداف بنیادین: الف) ارتقاء جایگاه و اعتبار بیمه رازی در صنعت بیمه، ب)افزایش اثربخشی و کارآمدی شرکت به عنوان بیمه گر حرفه ای برای بیمه گزاران، آحاد مردم و سهامداران شرکت دنبال خواهد شد.

سپس ایشان برنامه‌‌ ریزی و تدوین اهداف برای سال ۱۴۰۰ را ضروری و حائز اهمیت بسیار دانست و تمرکز و توجه ویژه بر چرخش های استراتژیک به همراه اهداف و رویکردهای شرکت را از برنامه های اصلی بیان نمود.

ایشان تأکید بر چرخش استراتژیک در ساختار و فرایندها از ستاد محوری به شعبه و نماینده محوری، چرخش استراتژیک از بیمه گری متعارف و سنتی به بیمه گری دیجیتال در کل زنجیره ارزش با تمرکز بر شبکه فروش، همچنین با چرخش از بازاریابی محافظه کارانه به بازاریابی تهاجمی با رویکرد توسعه کمی و کیفی پرتفوی شرکت و مشتری مداری و افزایش میزان وفاداری و وابستگی مشتریان به بیمه رازی و تمایز در کیفیت خدمات و کاهش هزینه ها را از برنامه های سال جدید عنوان نمود.

ایشان سال ۱۴۰۰ را سالی مهم برای خانواده بیمه رازی دانست و تاکید کردند چرخش به طرف توانمندسازی شعب و نمایندگی ها نیاز امروز ما است و باید خود را آماده این کار بزرگ کنیم.

در ادامه آقای حاج میرزا به نمایندگی از طرف انجمن صنفی نمایندگان و شبکه فروش بیمه رازی به ارائه نظرات و بیان مسائل و پیشنهادات خود پرداختند و چند تن از معاونان، مدیران استان ها و مدیران ستادی نقطه نظرات خود را در جهت رسیدن بهتر به اهداف شرکت بیان کردند.

 

* کد خبر: 14149

این را نیز بررسی کنید

بیمه رازی

تقدیر از نمایندگان برتر جشنواره رازمان

جشنواره فروش بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی دیجیتال (طرح رازمان) از ۲۲آذر ۱۳۹۹ آغاز و ۲۱ اسفندماه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *