شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۹
خانه » بانک » «ایران زمین»، سرزمین جشنواره های ارتباطی موفق

«ایران زمین»، سرزمین جشنواره های ارتباطی موفق

بانک ایران زمین توانسته از هر فرصتی برای ایجاد ارتباط دو سویه با مشتریان بهره بگیرد. این گونه است که می توان «ایران زمین» را سرزمین جشنواره های ارتباطی موفق نامید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، برگزاری رویدادهای تعاملی یکی از بهترین راه های توسعه ارتباط با مشتریان و مشارکت دادن آنها در استفاده از ابزارهای ساده برای آشنایی بیشتر با محصولات سازمانی است.

بانک ایران زمین این امکان را به خوبی شناخته و طی چند سال اخیر حداکثر استفاده را از آن داشته است. جشنواره های تعاملی طراحی شده در این بانک ضمن پیاده سازی جنبه های آموزشی مرتبط با بانک، حس خوب ناشی از برنده شدن در مسابقات را نیز به مخاطب القا می کند.

«گوهر»، «روزت رو بساز»، «آخر هفته ت رو بساز»، «صد در هزار»، «کرامت» و «ضیافت» تنها چند عنوان از جشنواره هایی است که این بانک تا کنون برگزار کرده است. «ناردونه» هم تازه ترین جشنواره این بانک است که می خواهد مشتریان را به نصب همراه بانک ایران زمین و استفاده از امکانات آن تشویق کند.

بانک ایران زمین که توسعه بانکداری دیجیتال را شعار همیشگی خود قرار داده است، در این جشنواره ها تلاش می کند مشتریانش را به استفاده از خدمات غیرحضوری مبتنی بر تلفن همراه ترغیب کند تا علاوه بر کاهش هزینه های بانکداری و نیز افزایش سرعت دریافت خدمات توسط مشتریان، گام های بعدی در راستای تحقق شعار “بانک ایران زمین، بانک دیجیتال” تسریع شود.

«باشگاه مشتریان» که یکی از جذابترین و در عین حال توسعه یافته ترین روش های ارتباط با مشتریان است نیز محور تعدادی از همین جشنواره ها قرار گرفته است، به طوری که مشتری با ترغیب شدن به استفاده بهینه از خدمات این باشگاه، شانس برنده شدن در قرعه کشی را نیز دریافت می کند.

همزمانی جشنواره های بانک ایران زمین با مناسبت های ملی و مذهبی نیز توانسته حس خوبی را به مخاطبان القا کند، به گونه ای که مشتریان این بانک تقریبا همزمان با هر یک از این مناسبت ها در انتظار برگزاری یک جشنواره و امتحان کردن شانس برنده شدن هستند.

صفحه بانک ایران زمین در اینستاگرام و استقبال دنبال کنندگان آن از جشنواره های بانک نیز نشان می دهد این روش تعاملی برای آنها نیز جذاب بوده است.

با نگاهی به فعالیت های سایر بانک ها در حوزه ارتباط گیری با مشتریان و نیز همکاری دو سویه با آنها در جهت توسعه اقدامات، می توان به جرات بانک ایران زمین را در این حوزه پیشتاز دانست.

* کد خبر: 13799

این را نیز بررسی کنید

تجربه یک روز بدون کرونا با خدمات بانکداری الکترونیک بانک سینا

گزارش های پزشکی نشان می دهد که شعب بانک ها، مطمئن ترین جا برای ابتلای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *